اخبار کسب و کار

تصاویر زنده منتسب به گوشی گیمینگ هواوی میت ۲۰X منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

به نظر می‌رسد در مراسم ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) فقط شاهد رونمایی از گوشی‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو نخواهیم بود و در این میان گوشی گیمینگ میت ۲۰X هم رسما معرفی خواهد شد.

هرچند از لحاظ کلیت طراحی این گوشی اختلاف چندانی با دو پرچم‌دار دیگر ندارد، اما به‌نظر می‌رسد این گوشی گیمینگ از صفحه‌نمایش بسیار بزرگ ۷.۲ اینچی اولد بهره می‌برد. تعدادی تصویر زنده منتسب به گوشی میت ۲۰X منتشر شده و در این تصاویر می‌بینیم که این فبلت مانند دو پرچم‌دار دیگر مجهز به دوربین سه‌گانه است.

علاوه بر این، انتظار داریم که این گوشی مجهز به تراشه قدرتمند Kirin 980 و حافظه رم چهار، شش یا هشت گیگابایتی باشد. از آنجایی که این یک گوشی گیمینگ است، به همین خاطر به احتمال زیاد در مدل‌های مختلف مجهز به حافظه‌های داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد.

یکی دیگر از بخش‌هایی که هنوز خبر موثقی در رابطه با آن منتشر نشده ولی در زمینه‌ی گیمینگ اهمیت بسیار زیادی دارد، موضوع ظرفیت باتری این گوشی است. در نهایت باید ببینیم هواوی چگونه توانسته این گوشی را در مقایسه با دو پرچم‌دار دیگر شاخص‌تر کند.

منبع: Phone Arena

The post تصاویر زنده منتسب به گوشی گیمینگ هواوی میت ۲۰X منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا