اخبار کسب و کار

ارائه قابلیت ترجمه همزمان برای هدفون‌های مبتنی بر گوگل اسیستنت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

در کنار گوشی‌های پیکسل ۲، گوگل از هدفون‌های بلوتوثی خود تحت عنوان پیکسل بادز پرده‌برداری کرد. هرچند این هدفون‌ها طراحی شاخصی داشتند، اما مهم‌ترین ویژگی آن‌ها امکان ترجمه همزمان بود. حالا گوگل بدون هیچ سروصدایی، می‌خواهد این قابلیت را برای تمام هدفون‌های مبتنی بر گوگل اسیستنت و گوشی‌های اندرویدی به ارمغان بیاورد. در چند روز گذشته، گوگل بخشی از صفحه پشتیبانی مربوط به هدفون‌های پیکسل بادز را به‌روز کرده و خبر ارائه این قابلیت جدید را داده است. به لطف این قابلیت جدید، تقریبا تمام هدفون‌های مبتنی بر گوگل اسیستنت می‌توانند از این مشخصه بهره ببرند.

به لطف این قابلیت جدید، تقریبا تمام هدفون‌های مبتنی بر گوگل اسیستنت می‌توانند از مشخصه ترجمه همزمان بهره ببرند.

در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که هرچند کاربران iOS می‌توانند گوگل اسیستنت را نصب کنند و از قابلیت‌های آن بهره ببرند، اما به احتمال زیاد این قابلیت در گوشی‌های مبتنی بر iOS قابل استفاده نخواهد بود. متاسفانه گوگل زمان‌بندی دقیقی را در رابطه با ارائه‌ی این مشخصه برای هدفون‌های مبتنی بر گوگل اسیستنت ارائه نداده و فعلا خود کاربران باید این موضوع را بررسی کنند.

شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما ارائه‌ی این قابلیت با استقبال کاربران این هدفون‌ها مواجه می‌شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

The post ارائه قابلیت ترجمه همزمان برای هدفون‌های مبتنی بر گوگل اسیستنت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا