اخبار کسب و کار

فروش هفته‌ی اول Assassin’s Creed Odyssey از Origins بهتر بود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

هفته‌ی گذشته خبری مبنی بر کاهش فروش ۲۵ درصدی Assassin’s Creed Odyssey در مقایسه با قسمت سال گذشته یعنی Assassin’s Creed Origins شنیدیم. با این حال، همانطور که در خبر کاهش فروش فیفا ۱۹ گفته بودیم، این موضوع از کاهش فروش کلی بازی نمی‌گوید، چون فروش دیسکی بازی کاهش پیدا کرده است و از آن طرف، فروش دیجیتالی بازی بیشتر شده است. شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت خودش رسما از وضعیت فروش بازی Assassin’s Creed Odyssey صحبت کرده است و همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، کاهش فروش فقط در نسخه‌ی دیسکی بازی بوده؛ طوری که Odyssey در هفته‌ی اول فروش خود حتی از Origins هم بیشتر فروخته است.

بازی Assassin’s Creed Odyssey بهترین فروش هفته‌ی اول این مجموعه را در نسل هشتم کنسول‌های بازی داشته و از Unity و Syndicate هم بهتر فروخته است.

یوبی‌سافت گفته است که مجموعه فروش هفته‌ی اول نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی بازی Assassin’s Creed Odyssey از بازی Origins بهتر بوده است. با توجه به اینکه Origins بهترین فروش هفته‌ی اول این مجموعه را در نسل فعلی بازی‌های ویدیویی داشت، در حال حاضر باید این لقب را به Odyssey بدهیم؛ یعنی بازی Assassin’s Creed Odyssey بهترین فروش هفته‌ی اول این مجموعه را در نسل هشتم کنسول‌های بازی داشته و از Unity و Syndicate هم بهتر فروخته است.

بدون شک با نزدیک شدن به پایان سال میلادی و تعطیلات سال نو، فروش بازی‌ها هم افزایش پیدا می‌کند و شاهد فروش بیشتر Assassin’s Creed Odyssey خواهیم بود؛ البته از نظر فروش یوبی‌سافت باید با جدیدترین ساخته‌ی راک‌استار گیمز یعنی Red Dead Redemption 2 هم رقابت کند.

نقدها و نمرات بسیار خوب بازی Assassin’s Creed Odyssey بی‌تاثیر روی فروش این بازی نبوده‌اند. چه منتقدان و چه بازی‌کننده‌ها بازخوردهای بسیار خوبی نسبت به این بازی داشته‌اند.

از هفته‌ی آینده اولین محتوای دانلودی Assassin’s Creed Odyssey عرضه خواهند شد. این بازی هفته‌ی گذشته روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post فروش هفته‌ی اول Assassin’s Creed Odyssey از Origins بهتر بود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا