اخبار کسب و کار

تاریخ عرضه‌ی Left Alive مشخص شد؛ تریلرهای جدید بازی را ببینید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس تاریخ عرضه‌ی بازی Left Alive را اعلام کرده است. طبق خبری که این شرکت چند روز پیش اعلام کرد، قرار است بازی Left Alive در روز ۵ مارس سال آینده‌ی میلادی روی دو پلتفرم پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر عرضه شود.

بازی Left Alive را متخصصان بازی‌های رباتیک ژاپنی می‌سازند. کارگردانی Left Alive به دست کارگردان مجموعه بازی‌های Armored Core سپرده شده است. از طرف دیگر هم طراحی شخصیت و ربات‌های بازی، توسط «یوجی شینکاوا» انجام شده که بیش از هر چیز او را به خاطر مجموعه بازی‌های متال گیر و اساسا تمام ساخته‌های هیدئو کوجیما می‌شناسیم.

قرار است بازی Left Alive در روز ۵ مارس سال آینده‌ی میلادی روی دو پلتفرم پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر عرضه شود.

در توکیو گیم شو سال گذشته بود که برای اولین بار شاهد رونمایی بازی Left Alive بودیم. بازی سه شخصیت مختلف را به تصویر می‌کشد که هر کدام سعی می‌کنند در یک جنگ بزرگ زنده بمانند. بازی قرار است عناصر بقا داشته باشد، ولی با سیستم‌ها و مکانیک‌های مختلفی طرف خواهیم شد. برای مثال بازی بخش‌هایی دارد که اکشن سوم شخص هستند و در برخی از بخش‌های بازی هم باید به صورت مخفی‌کاری حرکت کنید. از طرف دیگر، مبارزات با ربات‌های بزرگ هم بخشی مهم از Left Alive است.

اسکوئر انیکس خبر از عرضه‌ی یک نسخه‌ی کلکسیونی برای بازی داده است. نسخه‌ی Mech Edition بازی Left Alive در کنار بازی اصلی و قاب فلزی و کتابچه‌ی طراحی‌های بازی، هم‌چنین شامل یک ربات بزرگ است.

بازی Left Alive

رباتی که در نسخه‌ی Mech Edition بازی قرار شده است بخش‌های مختفی دارد که می‌توانید آن‌ها را عوض کنید.

در ادامه می‌توانید دو تریلر جدیدی که به مناسبت مشخص شدن تاریخ عرضه‌ی بازی، منتشر شده‌اند را ببینید.

دانلود

  • mp4

دانلود

  • mp4

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post تاریخ عرضه‌ی Left Alive مشخص شد؛ تریلرهای جدید بازی را ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا