اخبار کسب و کار

جانی دپ از جی.کی رولینگ دفاع کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

جانی دپ از کامنت‌های جی.کی رولینگ، دفاع کرد. این نویسنده انگلیسی سری داستان‌های «هری پاتر» کامنت‌هایی در دفاع از بازی دپ در دنباله فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» نوشته بود. جانی دپ امسال در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گرینوالد» بر پرده سینما می‌رود که دومین قسمت از سری فیلم‌هایی است که از کتاب‌های جی.کی رولینگ اقتباس شده و این نویسنده تهیه‌کنندگی‌شان را هم برعهده دارد.

«جانوران شگفت‌انگیز» در حقیقت هشتمین دنباله روی فیلم‌های «هری پاتر» است و داستان یک سری دیگر از شخصیت‌های هری پاتر مثل پروفسور دامبلدور را روایت می‌کند. رولینگ از حضور جانی دپ در فیلم بعد از اتهاماتی که همسر سابقش امبر هرد به او زده بود حمایت کرد. رولینگ دسامبر سال گذشته بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت: «سازندگان فیلم و من نه تنها از همکاری با بازیگران اصلی فیلم راحت هستیم که بسیار خوشحالیم که جانی دپ به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم‌مان حضور دارد.»

در مصاحبه جدیدی که جانی دپ برای معرفی فیلم با نشریه اینترتینمنت ویکلی انجام داده است، می‌گوید: «من صادقانه حرف می‌زنم. واقعا برای جی.کی متاسفم که این همه پیام‌های مختلف از آدم‌های آن بیرون دریافت کرده است. اما درنهایت این یک جدال واقعی است. حقیقت همچنان همان است که من به اشتباه متهم شده‌ام. جی.کی شواهد و مدارک را دیده و درنتیجه می‌داند که من را به اشتباه متهم کرده‌اند و به همین دلیل هم در ملاعام از من حمایت کرد.»

جانی دپ همچنین اعلام کرد که از نشریه سان بابت افترایی که در پرونده‌شان درباره فیلم به او زده‌اند شکایت خواهد کرد.

در بیانیه‌ای که وکیل امبر هرد در اختیار اینترتینمنت ویکلی قرار داده است نوشته شده: «در حالی که دو طرف در طلاق‌شان توافق کردند که بحث‌هایی که در آینده انجام می‌شود را در محکمه‌های محرمانه حل و فصل کنند یک دادگاه صالحه باید به انکار آقای دپ در مورد آزار خانم هرد رسیدگی کند.»

امبر هرد و جانی دپ سال ۲۰۱۵ با هم ازدواج کردند و هرد سال ۲۰۱۶ فرم طلاق را پر کرد. از شرایط طلاق این بود که هیچ‌کدام از طرفین نباید در شبکه‌های اجتماعی یا گفت‌وگوهای مطبوعاتی درباره رابطه‌ قبلی‌شان با یکدیگر صحبت کنند. این دومین‌بار در هفته‌های اخیر است که جانی دپ اتهاماتی را که در این مدت به او نسبت داده بودند رد می‌کند.

فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گرینوالد» با بازی جانی دپ، جود لا و ادی ردمین به کارگردانی دیوید ییتس از اواسط آبان ماه روی پرده سینماهای جهانی می‌رود. جانی دپ نقش گرینوالد را بازی می‌کند که جادوگر جادوهای سیاه است.

بیشتر بخوانید: جانوران شگفت‌ انگیز ۲، جانی دپ را کنار همسر سابقش قرار داد

The post جانی دپ از جی.کی رولینگ دفاع کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا