اخبار کسب و کار

تمام جزئیات گوشی هواوی میت ۲۰ پرو مشخص شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

هفته آینده در تاریخ ۲۴ مهر قرار است شرکت هواوی گوشی‌های میت ۲۰ پرو و میت ۲۰ و شاید گوشی گیمینگ میت ۲۰X را رسما معرفی کند. اما حالا به لطف انتشار گزارش از یک منبع آلمانی، می‌توانیم با قاطعیت زیادی به جزئیات گوشی میت ۲۰ پرو اشاره کنیم.

در کنار انتشار قیمت مربوط به بازار بریتانیا، رندرهای رسمی هم قبلا منتشر شده است. کاربران بریتانیایی برای خرید مدل پایه این گوشی که مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، باید ۸۹۹ پوند بپردازند. مدل‌های دیگری از این گوشی از جمله مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم روانه بازار خواهد شد.

این یعنی قیمت این گوشی در مقایسه با P20 پرو ۱۰۰ پوند گران‌تر است و در مقایسه با میت ۱۰ پرو شاهد اختلاف قیمت ۱۳۰ پوندی هستیم. پس به نظر می‌رسد هواوی هم مانند دیگر شرکت‌ها تصمیم گرفته قیمت پرچم‌داران خود را افزایش دهد تا از این قافله افزایش قیمت عقب نیفتد.

البته در برابر این مبلغ هنگفت، کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذابی بهره ببرند. قلب تپنده این گوشی تراشه قدرتمند ۷ نانومتری Kirin 980 است و نمایشگر ۶.۳۹ اینچی این گوشی هم از حسگر اثر انگشت بهره می‌برد. رزولوشن این صفحه‌نمایش ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ است که مشابه رزولوشن صفحه‌نمایش گوشی‌هایی مانند ال‌جی G7 ThinQ و V40 ThinQ است.

در بخش فوقانی این صفحه‌نمایش یک بریدگی نمایشگر وجود دارد که در آن یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و لیزر مادون قرمز تعبیه شده که می‌تواند با دقت زیادی برای سیستم تشخیص چهره انجام وظیفه کند. در پنل پشتی، ۳ دوربین ۴۰ مگاپیکسلی، ۲۰ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. سنسور ۴۰ مگاپیکسلی متعلق به دوربین اصلی که بر روی آن یک لنز با دیافراگم F/1.8 تعبیه شده و این سنسور برای ارائه کیفیت بهتر، هر ۴ پیکسل را به یک پیکسل تبدیل می‌کند. در پشت لنز تله‌فوتو با دیافراگم F/2.4 یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد و دوربین ۸ مگاپیکسلی هم مجهز به لنز فوق واید است.

این دوربین‌ها با همکاری یکدیگر می‌توانند زوم ۵ برابری اپتیکال را به ارمغان بیاورند و حتی کاربران از فاصله ۲.۵ سانتی‌متری به سوژه هم می‌توانند عکس‌های ماکرو ثبت کنند. این تراشه قدرتمند از دو واحد پردازش عصبی بهره می‌برد که بخشی از وظایف آن، بهبود کیفیت عکس‌ها به‌خصوص در محیط‌های تاریک است.

میت 20

نکته‌ی جالب توجه در مورد میت ۲۰ پرو این است که از کارت حافظه نانو پشتیبانی می‌کند و نمی‌توان از microSD برای این گوشی استفاده کرد. کارت حافظه نانو تا حداکثر حجم ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می‌شود و هم‌اندازه سیم‌کارت نانو است. گفته می‌شود سرعت آن‌ها تفاوتی با کارت‌های حافظه microSD ندارد و فقط اندازه‌ی آن‌ها کوچک‌تر است.

انرژی میت ۲۰ پرو را یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و به‌لطف بهره‌گیری از شارژرهای ۴۰ واتی، در عرض ۳۰ دقیقه شارژ این باتری از ۰ به ۷۰ درصد می‌رسد. علاوه بر این، این گوشی از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و خود این گوشی هم می‌تواند نسل جدید ایربادهای هواوی را هم به‌صورت بی‌سیم شارژ کند که در همین مراسم معرفی خواهند شد.

بدنه میت ۲۰ پرو برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار از استاندارد IP68 بهره می‌برد و وزن آن ۱۸۹ گرم و ضخامت آن ۸.۶ میلی‌متر خواهد بود. از لحاظ ارتباطات هم باید به پشتیبانی از وای‌فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰، فناوری NFC و اینترنت LTE بسیار سریع اشاره کنیم. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از اندروید پای و رابط کاربری EMUI 9.0 بهره می‌برد و در ۴ رنگ گرگ‌ومیش، مشکی، آبی و سبز روانه‌ی بازار خواهد شد.

منبع: GSM Arena

The post تمام جزئیات گوشی هواوی میت ۲۰ پرو مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا