اخبار کسب و کار

گوشی گیمینگ Razer Phone 2 رسما معرفی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

روزبه‌روز به پلتفرم‌های گیمینگ و تعداد کاربران گیمر افزوده می‌شود و چنین افرادی معمولا خواهان بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود هستند. گوشی Razer Phone 2 هم یکی گوشی گیمینگ قدرتمند است که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برد و عملکرد آن در مقایسه با مدل قبلی، تا حد زیادی بهتر شده است.

این گوشی مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی IGZO LCD است و از رزولوشن QHD بهره می‌برد. شرکت Razer اعتقاد دارد که بهترین نسبت تصویر برای گیمینگ، ۱۶:۹ است. همچنین این صفحه‌نمایش در مقایسه با نسل قبلی حدود ۵۰ درصد روشن‌تر شده و شدت روشنایی آن به ۵۸۰ نیت می‌رسد. این کمپانی مدعی است که نمایشگر جدید، صحنه‌های تاریک را با جزییات بیشتری نشان می‌دهد.

حداکثر نرخ به‌روزرسانی این صفحه‌نمایش هم حداکثر ۱۲۰ هرتز است و در ضمن از HDR و طیف رنگ DCI-P3 هم پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود رنگ و کیفیت بازی‌ها و ویدیوها زیباتر و جذاب‌تر شوند.

قلب تپنده گوشی Razer Phone 2 یک تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ است که نسل جدید اتاقک بخار وظیفه‌ی خنک کردن آن را به عهده دارد. از دیگر قطعات سخت‌افزاری می‌توانیم به بهره‌گیری از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۴ گیگابایت حافظه داخلی UFS هم اشاره کنیم. همچنین این گوشی از کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند اما سرعت آن به‌پای حافظه داخلی UFS نمی‌رسد.

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی حالا از فناوری QuickCharge 4.0 پلاس و شارژ بی‌سیم Qi تا حداکثر ۱۵ وات هم پشتیبانی می‌کند. با توجه به پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم، پنل پشتی این گوشی از جنس شیشه است اما بدنه همچنان از آلومینیوم تشکیل شده است. این بدنه برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار هم از استاندارد IP67 بهره می‌برد.

Razer Phone 2

رنگ لوگوی تعبیه شده در پنل پشتی با توجه به رنگ کلی صفحه‌نمایش تغییر می‌یابد. همچنین هدفون‌های USB-C که قادر به حذف صدای محیط هستند، به طور جداگانه در کنار این گوشی به فروش خواهد رسید. در ضمن این گوشی فاقد جک هدفون است و به همین خاطر شرکت Razer در جعبه آن یک دانگل مخصوص را تعبیه کرده است.

در پنل پشتی Razer Phone 2 می‌توانیم دوربین دوگانه‌ی جدیدی را مشاهده کنیم که تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است. سنسور این دوربین‌ها ساخت شرکت سونی است. سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اصلی حالا از تکنولوژی فوکوس خودکار Dual Pixel و لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد و بر روی آن یک لنز با دیافراگم f/1.75 تعبیه شده است. دوربین دوم هم واجد یک لنز تله‌فوتو با F/2.6 است.

حالا می‌توان با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن ۲۱۶۰p فیلم‌برداری کرد و در رزولوشن ۱۰۸۰p هم این دوربین از فیلمبرداری با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی هم با نسل قبلی خود تفاوت چندانی ندارد و همچنان از نوع ۸ مگاپیکسلی است، ولی حالا از فیلمبرداری ۱۰۸۰p با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

در پنل جلویی گوشی Razer Phone 2 اسپیکرهای استریو تعبیه شده که تحت لیسانس Dolby Atmos هستند و هرکدام از آن‌ها از آمپلی‌فایر اختصاصی بهره می‌برند.

به گفته‌ی Razer، این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد اما به‌زودی اندروید پای روانه‌ی این گوشی خواهد شد. پیش‌فروش این گوشی از امروز با قیمت ۸۰۰ دلار آغاز می‌شود.

در نهایت باید بگوییم این شرکت وسایل جانبی متنوعی را در کنار این گوشی به فروش می‌رساند. از بین آن‌ها می‌توانیم به شارژر بی‌سیم ۱۰۰ دلاری، کیس‌های چرمی و فیبر مصنوعی به قیمت‌های ۴۰ و ۵۰ دلار و در نهایت به شیشه محافظ ۲۰ دلاری اشاره کنیم.

منبع: GSM Arena

The post گوشی گیمینگ Razer Phone 2 رسما معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا