اخبار کسب و کار

گوگل از شارژر بی‌سیم پیکسل استند رونمایی کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساعاتی قبل در مراسم رونمایی از گوشی‌های پیکسل ۳، شرکت گوگل از شارژر بی‌سیم پیکسل استند رونمایی کرد. این شارژر ۷۹ دلار قیمت دارد و پیش‌فروش آن از حالا آغاز شده است. گوشی‌های پیکسل ۳ در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) روانه‌ی بازار می‌شوند و معلوم نیست که آیا پیکسل استند هم در کنار آن‌ها عرضه می‌شود یا نه. برق این داک از طریق پورت USB-C تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع و استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند.

وقتی که گوشی‌های پیکسل ۳ در شب بر روی پیکسل استند قرار می‌گیرند، به‌طور خودکار حالت Do Not Disturb این گجت‌ها فعال می‌شود. علاوه بر این، گوشی‌های پیکسل ۳ وقتی که با بهره‌گیری از این داک شارژ می‌شوند، به‌عنوان نمایشگر هوشمند هم انجام وظیفه می‌کنند و از آن‌ها می‌توان برای کارهایی مانند نمایش آلبوم‌های عکس، نمایش وضعیت ترافیک، تقویم و ساعت زنگ‌دار و موارد این­چنینی استفاده کرد.

در ضمن وقتی این دو گوشی در حالت شارژ قرار دارند، گوگل اسیستنت فعال می‌شود و می‌توان از قابلیت‌های این دستیار دیجیتالی برای انجام کارهای مختلف بهره برد. در ضمن گوشی‌های پیکسل ۳ در این حالت می‌توانند به Nest Hello هم وصل شوند تا بتوانید در مواقعی که صدای زنگ درب خانه به صدا در می‌آید، نفر موردنظر را مشاهده کنید.

منبع: The Verge

The post گوگل از شارژر بی‌سیم پیکسل استند رونمایی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا