اخبار کسب و کار

تاریخ معرفی وان‌پلاس ۶T رسما اعلام شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

دقایقی پیش، شرکت وان‌پلاس در اکانت توییتر اعلام کرد که گوشی وان‌پلاس ۶T در یک مراسم در شهر نیویورک در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) معرفی خواهد شد. این مدل جدید از بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. متاسفانه برای اولین بار در بین گوشی‌های وان‌پلاس، این گوشی فاقد جک هدفون است.

بعد از شرکت‌هایی مانند ویوو، شیائومی و هواوی، وان‌پلاس هم به بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر روی آورده است. برای بهره‌گیری از این تکنولوژی، باید انگشت خود را بر ناحیه‌ی خاصی از صفحه‌نمایش قرار دهید. در ضمن در کنار این تکنولوژی، این گوشی از سیستم تشخیص چهره هم بهره می‌برد.

از بین ویژگی‌های احتمالی وان‌پلاس ۶T می‌توانیم به بهره‌گیری از نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED مجهز به بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ اشاره کنیم. قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۴۵ خواهد بود و در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه رم وجود خواهد داشت. در پنل پشتی این گوشی دوربین دوگانه تعبیه شده و انرژی آن را یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

منبع: The Verge

The post تاریخ معرفی وان‌پلاس ۶T رسما اعلام شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا