اخبار کسب و کار

تاریخ عرضه وان‌پلاس ۶T مشخص شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت وان‌پلاس در چند ساعت آینده قرار است خبر جدیدی را در رابطه با جدیدترین گوشی خود یعنی وان‌پلاس ۶T اعلام کند. با این حال، به‌لطف آمازون هند، حالا می‌توانیم با اطمینان زیادی به تاریخ عرضه این گوشی اشاره کنیم.

بر اساس صفحه پیش‌فروش مربوط به وان‌پلاس ۶T در سایت آمازون هند، تاریخ این پیش‌فروش در ۳۰ اکتبر به اتمام می‌رسد. این یعنی عرضه‌ی این گوشی هوشمند در همین روز یا فردای آن یعنی ۱ نوامبر آغاز خواهد شد. در این پیش‌فروش آمده که خریداران به ازای این خرید، هدفون مجهز به رابط USB-C و مقداری اعتبار برای آمازون هند دریافت می‌کنند. هنوز معلوم نیست آیا چنین هدفون رایگانی برای دیگر بازارها هم ارائه خواهد شد یا نه.

در حال حاضر می‌دانیم که این گوشی قرار است در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) رسما معرفی شود. از بین ویژگی‌های احتمالی آن می‌توانیم به بهره‌گیری از نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED مجهز به بریدگی نمایشگر قطره‌چکانی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ اشاره کنیم. قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۴۵ خواهد بود و در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه رم وجود خواهد داشت. در پنل پشتی این گوشی دوربین دوگانه تعبیه شده و انرژی آن را یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم، قرار است تا چند ساعت آینده این کمپانی اطلاعات جدیدی را در مورد این گوشی اعلام کند و بعد از اعلام این خبر، به آن می‌پردازیم.

منبع: Phone Arena

The post تاریخ عرضه وان‌پلاس ۶T مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا