اخبار کسب و کار

کار تل‌تیل گیمز به پایان رسید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

استودیوی بازی‌سازی تل‌تیل گیمز کاملا تعطیل شده است. در حالی که قرار بود یک تیم کوچک در تل‌تیل باقی بمانند تا یکی دو قرارداد باقی مانده‌ی این شرکت را به پایان برسانند، به تازگی متوجه شدیم که این تیم کوچک هم اخراج شده و کار تل‌تیل گیمز به طور کلی تمام شده است.

احتمالا خبر دارید که استودیوی سازنده‌ی بازی‌های سریالی واکینگ دد و بتمن، دو هفته‌ی گذشته در اتفاقی ناگهانی تعطیل شد؛ طوری که این شرکت در کمتر از یک ساعت بیش از ۲۰۰ نفر از کارمندان خود را اخراج کرد. حتی فصل چهارم و پایانی بازی سریالی واکینگ دد که قرار بود چهار قسمتی باشد، تمام نشد و پس از عرضه‌ی قسمت دوم، نصفه و نیمه رها شده است.

تیم کوچک باقی مانده هم اخراج شده و کار تل‌تیل گیمز به طور کلی تمام شده است.

تل‌تیل گیمز (Telltale Games) قراردادی هم با شبکه‌ی نت‌فلیکس داشت. طبق این قرارداد، قرار بود یک بازی سریالی از روی مجموعه‌ی Stranger Things ساخته شود. این بخش قرارداد که کاملا پس از خبر تعطیلی تل‌تیل گیمز، لغو شد. قرارداد تل‌تیل گیمز و نت‌فلیکس هم‌چنین شامل یک بخش دیگر هم می‌شد: اینکه بازی سریالی Minecraft: Story Mode را به سرویس نت‌فلیکس بیاورند.

تیمی متشکل از ۲۵ نفر در تل‌تیل گیمز باقی ماندند تا این بخش از قرارداد نت‌فلیکس و تل‌تیل گیمز را به پایان برسانند. پس از اتمام این پروژه، استودیوی تل‌تیل گیمز قرار بود کاملا تعطیل شود.

یکی از نویسندگان تل‌تیل که در قالب این تیم ۲۵ نفره در استودیوی باقی مانده بود، در یک توییت دو روز پیش نوشت که این تیم هم اخراج شده است. «ریچل نوئل» (Rachel Noel) در توییت خود نوشته است: «به خاطر دارید قرار بود یک تیم برای مدتی باقی بمانند و من هم بخشی از این تیم بودم؟ همین حالا ما را هم اخراج کردند.»

این چند صد نفری که از تل‌تیل گیمز اخراج شده‌اند، مزایای پایان کار خود یا همان سنوات و دیگر حقوق این چنین خود را دریافت نکرده‌اند و به نظر هم نمی‌رسد تل‌تیل گیمز بخواهد رقمی به آن‌ها پرداخت کند. البته تعدادی از کارمندان سابق این شرکت، از تل‌تیل گیمز در همین راستا و به خاطر دریافت نکردن اضافه کارهای خود در طول چند وقت اخیر شکایت کرده‌اند.

کار استودیوی تل‌تیل گیمز با اینکه به پایان رسیده، ولی قضایای این شرکت فعلا تا مدت‌ها ادامه خواهند داشت.

منبع: USgamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post کار تل‌تیل گیمز به پایان رسید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا