اخبار کسب و کار

آپدیت اکتبر ویندوز ۱۰ فایل‌های برخی از کاربران را حذف می‌کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

چند روز پیش همزمان با معرفی سرفیس‌های جدید، مایکروسافت آپدیت اکتبر ویندوز ۱۰ را هم رسما معرفی و عرضه کرد، اما حالا به‌نظر می‌رسد این آپدیت، مشکلاتی را برای برخی از کاربران ایجاد می‌کند. در همین زمینه، مباحثی در سایت Reddit، بخش پشتیبانی سایت مایکروسافت و دیگر انجمن‌های اینترنتی ایجاد شده و در این فضاها کاربران زیادی اعلام کرده‌اند که بعد از نصب این آپدیت، اسناد و عکس‌ها و بخشی دیگر از فایل‌های شخصی آن‌ها به‌طور کلی حذف شده است. هرچند برخی افراد فعلا موفق به ارائه راه‌حل موقتی برای این مشکل شده‌اند، ولی هنوز دلیل اصلی این مشکل هنوز مشخص نشده است.

مایکروسافت هنوز ارائه‌ی خودکار این آپدیت را آغاز نکرده است.

مایکروسافت هنوز ارائه‌ی خودکار این آپدیت را آغاز نکرده و به همین خاطر تنها افرادی که به‌صورت دستی خواستار نصب آن هستند، این آپدیت را دریافت و نصب کرده‌اند. با این وجود، با توجه به گستردگی آمار کاربران، به‌نظر می‌رسد چنین مشکلی کاملا جدی است و یک باگ کوچک به حساب نمی‌آید. مایکروسافت فعلا در حال بررسی این موضوع است ولی با توجه به این مشکلات، توصیه می‌کنیم که تا اطلاع ثانویه این آپدیت را برای ویندوز ۱۰ سیستم خود نصب نکنید. اگر هم حاضر به انجام چنین ریسکی هستید، بهتر است از فایل‌های مهم خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید تا در نهایت با مشکلی مواجه نشوید. مایکروسافت هنوز در این رابطه، به‌طور رسمی اظهارنظری نکرده است.

منبع: The Verge

The post آپدیت اکتبر ویندوز ۱۰ فایل‌های برخی از کاربران را حذف می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا