اخبار کسب و کار

مرورگر کروم به‌زودی در ۳۲ میلیون گجت اندرویدی از کار می‌افتد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بر اساس جدیدترین بررسی‌ها، به‌نظر می‌رسد به زودی مرورگر کروم در حدود ۳۲ میلیون گجت اندرویدی از کار می‌افتد. طبق بررسی کارشناسان سایت XDA، گویا به‌زودی حداقل نسخه مورد نیاز برای اجرای مرورگر کروم، از اندروید ۴.۱ به اندروید ۴.۴ تغییر می‌یابد. این یعنی کاربرانی که همچنان از اندروید ۴.۱ تا ۴.۳ استفاده می‌کنند، به‌زودی دیگر نمی‌توانند از محبوب‌ترین مرورگر جهان که در بیش از ۱ میلیارد گجت نصب شده، بهره ببرند.

حدود ۳.۲ درصد از گجت‌های فعال اندرویدی، همچنان از اندروید ۴.۱ تا ۴.۳ استفاده می‌کنند.

بر اساس جدیدترین آمار توزیع اندرویدها، حدود ۳.۲ درصد از گجت‌های فعال اندرویدی، همچنان از اندروید ۴.۱ تا ۴.۳ استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه حدود ۱ میلیارد گوشی و تبلت اندرویدی وجود دارد، این یعنی چنین تغییری حدود ۳۲ میلیون گجت را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هنوز در مورد زمان عملی شدن این تغییر خبر موثقی منتشر نشده است. اما احتمالا چنین موضوعی باعث می‌شود که بسیاری از این کاربران از گجت‌های قدیمی خود دل بکنند و گجت جدیدتری را خریداری کنند.

اندروید ۴.۱ در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۲ (۲۰ تیر ۱۳۹۱) برای عموم عرضه شد و سابقه عرضه اولین نسخه باثبات مرورگر کروم برای اندروید هم به تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۱۲ (۷ تیر ۱۳۹۱) برمی‌گردد.

منبع: Phone Arena

The post مرورگر کروم به‌زودی در ۳۲ میلیون گجت اندرویدی از کار می‌افتد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا