اخبار کسب و کار

سری جدید لپ‌تاپ‌های دل Inspiron 7000 معرفی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

لپ‌تاپ‌های جدید سری XPS دل و مخصوصا در مدل ۱۳ اینچ با پردازنده نسل هشتم اینتل و همینطور نمایشگری تقریبا بدون حاشیه، یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود برای خرید در بازار به حساب می‌آید. حال برخی از ویژگی‌های این سری به سری Inspiron راه پیدا کرده و در جدیدترین لپ‌تاپ Inspiron 7000 شاهد آن خواهیم بود.

سری جدید Inspiron 7000 در سه اندازه ۱۳، ۱۵ و ۱۷ اینچ با طراحی ۲ در ۱ عرضه می‌شوند و در واقع می‌توان نمایشگاه آن را به صورت کامل باز کرد و از لپ‌تاپ به عنوان تبلت استفاده کرد. بدنه پلاستیکی این سری که در نسل قبل شاهد بودیم نیز با آلومینیوم جایگزین شده و حاشیه‌های نمایشگر نیز تا حد زیاده کم شده و بیشتر شبیه به XPS 13 شده است. همچنین دل توانسته دوربین را در بالای نمایشگر قرار دهد که در این زمینه، Inspiron 7000 از XPS 13 شرایط بهتری دارد. همچنین دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچ گزینه رزولوشن UHD برای نمایشگر را هم خواهد داشت تا تجربه کاربری بهتری در دسترس باشد.

البته تغییرات ظاهری تنها چیزهایی جدیدی نیستند که در لپ‌تاپ‌های سری Inspiron 7000 شاهد هستیم بلکه پردازنده اصلی این لپ‌تاپ نیز به نسل هشتم پردازنده‌های اینتل ارتقا یافته است. همچنین دو حافظه رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی نیز جز انتخابات کاربران خواهد بود.

تمامی مدل‌ها از پورت USB Type-C برخوردار بوده که می‌توان از آن برای شارژ کردن لپ‌تاپ و هم به عنوان پورت نمایشگر استفاده کرد. علاوه بر اینها، دستیار صوتی آمازون الکسا نیز در این لپ‌تاپ‌ها موجود بوده که برای اولین بار است که لپ‌تاپ‌های دل چنین ویژگی را دارند.

قیمت سری لپ‌تاپ‌های Inspiron 7000 از ۸۷۹ دلار و برای مدل پایه ۱۳ اینچی آغاز می‌شود که ارزان‌ترین لپ‌تاپ ۱۳ اینچی بازار نیست اما در کل یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. انتظار می‌رود هر سه نسخه از این لپ‌تاپ از ۱۰ مهر عرضه شود ولی آن‌ها برای نمایش در نمایشگاه IFA برلین حضور خواهند داشت.

منبع: TheVerge

The post سری جدید لپ‌تاپ‌های دل Inspiron 7000 معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا