اخبار کسب و کار

حالا می‌توانید حساب کاربری اینستاگرام خود را تایید کنید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

اینستاگرام از امروز به کاربران اجازه می‌دهد تا برای تایید حساب کاربری‌شان، فرم مربوطه را پر کند. علاوه بر این، به طور کلی امنیت این شبکه اجتماعی نیز بالاتر رفته است.

درواقع حساب‌های کاربری که دنبال کنندگان زیادی دارند، می‌توانند مستقیما برای تایید حساب کاربری خود و دریافت تیک آبی معروف، از طریف یک فرم اقدام کنند. پیش‌تر برای تایید حساب کاربری لازم بود با اینستاگرام مکاتبه کنید و امیدوار باشید که روزی اینستاگرام حساب‌تان را تایید کند و یا راه دوم این بود که در بازار سیاه برای گرفتن تیک آبی، پول پرداخت کنید!

برای انجام این کار کافی است به بخش تنظیمات در صفحه کاربری خود بروید و روی گزینه Request Verification بزنید. سپس باید به اینستاگرام اطلاعات کامل خودتان شامل اسم و فامیلی صاحب اکانت به اضافه عکسی از خودتان و کاغذی که روی آن اطلاعات‌تان مثل اسم، نام خانوادگی، تاریخ تولد، گواهینامه و مدراکی از این قبیل نوشته شده را ارسال کنید. سپس پس از یک زمان نامشخص، اینستاگرام به شما اطلاع می‌دهد که آیا حساب کاربری شما را تایید خواهد کرد یا خیر.

همچنین اینستاگرام برای بهبود وضعیت امنیتی این شبکه اجتماعی، به اپلیکیشن‌هایی مثل Google Authenticator یا DUO Mobile دسترسی داده تا بتوانند برای شما کد ورود دو مرحله‌ای ایجاد کنند. برای فعال کردن این ویژگی نیز باید به تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام رفته و در بخش Two-Factor Authentication، گزینه دریافت کد از اپلیکیشن‌های جانبی را انتخاب کنید.

البته این تمام ویژگی‌های جدید اینستاگرام نیست. ویژگی بعدی، اضافه شدن «درباره این اکانت» به حساب‌های کاربری خواهد بود. درواقع اکانت‌هایی که تعداد دنبال کنندگان زیادی دارند، می‌توانند یک صفحه درباره ایجاد کنند که در آن اطلاعاتی شامل تاریخ عضویت آن‌ها در اینستاگرام، کشوری که در آن ساکن هستند، هرگونه تغییر نام کاربری از ابتدای عضویت داشته‌اند و حتی تبلیغاتی که اجرا می‌کنند را در این صفحه نمایش دهند. اینستاگرام این خبر را یک پست در بلاگ خود اعلام کرد و هدف از اضافه شدن چنین ویژگی را درخواست کاربران اعلام کرد و نوشتند: «کاربران به ما گفته‌اند که برای‌شان مهم است که درک بیشتری از حساب‌های کاربری که با آن برخورد می‌کنند داشته باشند.»

درواقع این ویژگی، از آنجایی شکل گرفت که فیس‌بوک، شرکت مالک اینستاگرام، اعلام کرد که چنین ویژگی را در خود خواهد گنجاند تا مخصوصا کشور مبدا حساب‌های کاربری مشخص شده و دیگر اتهاماتی مثل دست داشتن روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا که گفته شد در شبکه اجتماعی فیس‌بوک رخ داده، تکرار نشود.

حساب‌های کاربری بزرگ و محبوب در ماه سپتامبر خواهند توانست ویژگی «درباره این اکانت» را به صورت خصوصی و شامل اطلاعات خودشان را آزمایش و بررسی کنند و سپس این ویژگی برای همگان در دسترس خواهد بود. پشتیبانی از اپلیکیشن‌های جانبی احراز هویت مثل Google Authenticator نیز طی هفته‌های آتی برای کاربران فعال می‌شود.

اینستاگرام قصد دارد با این بروزرسانی‌های جدید، به طور کلی امنیت این شبکه اجتماعی را بالا ببرد و به کاربران کمک کند تا حساب‌های کاربری مصنوعی و ناخواسته را شناسایی و از آن‌ها دوری کنند. موسس و CTO اینستاگرام، آقای Mike Krieger در همین زمینه می‌گوید: «ما هنوز کارهای زیادی باید انجام دهیم تا بازیگرهای مصنوعی (منظور حساب‌های تقلبی و مخرب) را از اینستاگرام دور کنیم»

منبع: TheVerge

The post حالا می‌توانید حساب کاربری اینستاگرام خود را تایید کنید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا