اخبار کسب و کار

رسانه نوا پربیننده‌ترین رسانه تخصصی موسیقی در ایران

رسانه نوا – بر اساس آمار رسمی سایت اعتبار سنجی «الکسا»، رسانه نوا در دومین سال فعالیت خود، با ثبت بازدید ماهانه بیش از ۱٫۵ میلیون نفر، پر بیننده‌ترین رسانه تخصصی موسیقی در ایران شد.

در حالی که تنها ۲ سال و چند ماه از آغاز به کار «رسانه نوا» می‌گذرد، این رسانه با حمایت مخاطبان خود اکنون عنوان «پربیننده‌ترین رسانه تخصصی موسیقی ایران» را یدک خواهد کشید. این مهم در حالی رخ داده است که «نوا» از اواخر سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و در حدود تنها دو سال فعالیت مستمر به این عنوان دست یافت.

سایت اعتبار سنجی الکسا از اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی، شاخص‌های سنجش و تحلیل سایت‌ها را تغییر داد و این اتفاق تغییرات چشم‌گیری در رتبه رسمی سایت‌ها ایجاد کرد. الکسا ۳ شاخص برای تحلیل سایت‌ها را در دسترس عموم قرار داده اعم از Bounce Rate، Daily Page views per Visitor و Daily Time on Site که بر اساس این آمار میزان ماندگاری مخاطبان در سایت (به صورت میانگین برای تمام مخاطبان در طول یک ماه)، درصد وفاداری مخاطبان (مخاطبانی که بیش از یک صفحه را در هر بار ورود به سایت می‌بینند) و تعداد صفحاتی که کاربران به صورت میانگین در طول یک ماه بازدید می‌کنند با جزئیات کامل نمایش داده می‌شود.

همچنین بر اساس آمار google analytics میزان مخاطبان یک ماه اخیر رسانه نوا (۲۸ جولای تا ۲۸ آگوست) ۱٫۵۶۳٫۵۴۸ (یک میلیون و پانصد و شصت و سه هزار و پانصد و چهل و هشت) نفر (unique Visitor) بوده و از این تعداد ۷۵٫۷۶% مخاطبان از راه جستجو در گوگل و ۲۳٫۳۹% به صورت مستقیم (Direct) وارد سایت نوا شده‌اند. گفتنی است اصطلاح Unique Visitor به تعداد نفرات واحدی گفته می‌شود که در طول یک ماه از سایت بازدید می‌کنند و بازدیدهای چندباره و تکراری آن‌ها در تحلیل آمار بازدید سایت در نظر گرفته نمی‌شود.

انتخاب رسانه نوا به عنوان برترین رسانه موسیقی در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر (سال ۱۳۹۶) و هم اکنون یدک کشیدن عنوان «پر بیننده‌ترین رسانه موسیقی ایران» کار را برای عوامل این رسانه بیش از پیش سخت‌تر کرد و مسئولیت اعضای «نوا» را نسبت به مخاطبان حرفه‌ای و وفادار خود قوی‌تر کرده است.

رسانه نوا هم اکنون وارد سومین سال از فعالیت رسمی خود شده و در نظر داریم به همین منظور با جدیتی بیش از گذشته، برای مخاطبان خود رسانه‌ای قابل اعتماد، مستقل و به روز باشیم.

** شایان ذکر است تمام آمار فوق بر اساس سایت Google Analytics بوده و رسانه نوا در انتشار این آمار هیچ گونه دخل و تصرفی نداشته است. **

نوشته رسانه نوا پربیننده‌ترین رسانه تخصصی موسیقی در ایران اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا