اخبار کسب و کار

کتاب موفقیت «کار را انجام دهید» را همین امروز رایگان دانلود کنید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

استیون پرسفیلد نویسنده‌ی مهم‌ترین کتاب‌هایی است که آن را نخوانده‌اید: کتاب موفقیت نبرد هنرمند و کار را انجام دهید. این کتاب‌ها به شما کمک می‌کند تا درک کنید که چرا گیر کرده‌اید و به هدفتان نرسیده‌اید. تلنگری اساسی به شما می‌زند و شما را به حرکت وامی‌دارد. پس بهتر است، نه… باید! به‌محض اتمام این مطلب، نسخه‌ای از یکی از این کتاب‌ها را بخرید! پیشنهاد ما کتاب «کار را انجام دهید» است که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده.
رویکرد استیون در این مانیفست کاربردی، مستقیم و شخصی است. یک بار سریع آن را بخوانید. بعد دوباره بخوانید و نکته‌برداری کنید. بعد برای همه‌ی کسانی که می‌دانید گیرافتاده‌اند، نسخه‌ای بخرید و آن‌ها را هم ترغیب کنید که شروع به خواندن آن کنند.

به یاد داشته باشید، دشمن ما آمادگی کم، سختی پروژه یا خالی ‌بودن حساب بانکی‌مان نیست. دشمن ما مقاومت است. دشمن ما ذهن است که سرشار از افکار درونی‌ای است که اگر به‌اندازه‌ی یک نانوثانیه هم به آن زمان بدهیم، عذر و بهانه‌ می‌آورد، توجیه‌ می‌کند و میلیون‌ها دلیل می‌آورد تا قانع شویم که نمی‌توانیم، نباید یا نمی‌خواهیم کاری که باید انجام دهیم را انجام دهیم. پس پیش از آماده‌شدن شروع کنید.

چرا باید کتاب «کار را انجام دهید» را بخوانید؟

این کتاب برای هدایت شما در طول انجام هر پروژه‌ای (کتاب، رقص باله، کسب‌وکاری مخاطره‌پذیر، نهادی بشردوستانه و …) نوشته شده و از قدم اول، یعنی طراحی‌های اولیه تا محصول کامل، شما را با چالش‌های کار از منظر مقاومت آشنا می‌کند تا در تله‌هایی که مانع رسیدن به هدفتان می‌شوند نیافتید.
شما با خواندن این کتاب به همه‌ی نقاط مقاومتی که می‌توان پیش‌بینی‌ کرد، برخورد می‌کنید. ممکن است همه‌ی آن تقاطع‌ها مثل ترس، خودویرانگری، تعلل، تردید و دیگر اهریمن‌هایی که با آن‌ها آشناییم به شما حمله کنند. پس جایی که باید تلنگری زده شود، این کتاب به شما تلنگر می‌زند و زمانی هم که نیاز به روش‌های مهربانانه‌تر و ملایم‌تر است، از این روش‌ها استفاده می‌شود.

به طور کلی کتاب کار را انجام دهید به شما کمک می‌کند تا:

  • یک بار برای همیشه به «مقاومت‌»تان نه بگویید
  • یک راه‌حل کارآمد برای غلبه بر ناکامی‌ها پیدا کنید
  • و برای همیشه از شر بزرگترین مانع موفقیت‌تان خلاص شوید

پس همین حالا این کتاب را به صورت رایگان دانلود کنید.

این کتاب را می‌توانید تنها همین امروز به صورت رایگان از اپلیکیشن فیدیبو دانلود و مطالعه کنید.

دانلود رایگان از فیدیبو

The post کتاب موفقیت «کار را انجام دهید» را همین امروز رایگان دانلود کنید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا