اخبار کسب و کار

کنکوری‌ها به جز کتاب و جزوه چه چیزی احتیاج دارند؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

اسم کنکور که می‌آید یک‌سری از بچه‌ مدرسه‌ای‌ها نگران می‌شوند و یک‌سری نفس راحتی می‌‌کشند. آن دسته افرادی که یک نفس راحت می‌کشند کسانی هستند که چند سال دیگر کنکور می‌دهند و خیال‌شان راحت است که کنکور ندارند. آن دسته از کسانی ناله می‌کنند و نگران می‌شوند همان کسانی هستند که امسال کنکور دارند. ما هم‌زمان با کمپین بازگشت به مدرسه دیجی‌کالا به شما که امسال جزو کنکوری‌ها هستید چند کالا پیشنهاد می‌کنیم. کالاهایی که حتما لازم خواهید داشت یا اگر هم فعلا لازم نداشته باشید مطمئنا بعدا از داشتن آن خوشحال خواهید شد. البته مثل بقیه کتاب کمک درسی و تست کنکور ۲۰ سال اخیر را معرفی نخواهیم کرد؛ در عوض چند محصول که مکمل درس و کتاب شما هستند و شرایط را برای یک کنکوری ساده‌تر می‌کنند، معرفی خواهیم کرد.

مداد نوکی فابرکاستل مدل Exam

مداد نوکی فابرکاستلبله ما هم می‌دانیم که برای تست زدن باید از مداد استفاده کرد؛ مداد نوکی نوک نازکی دارد و مداد خیلی بهتر است. اما این یک مداد نوکی خاص است که شرکت فابرکاستل برای تست زدن طراحی کرده است. نوک این مدادنوکی پهن است و می‌‌توانید با یک حرکت کل خانه پاسخنامه را پر کنید. تفاوت این مداد نوکی با مداد نوکی‌های قبلی مثل تفاوت غلط‌گیرهای نواری است که با یک حرکت یک کلمه را می‌پوشاندند. کسانی که وقت و راحتی برایشان مهم است. شما می‌توانید در کنار مدادهای سیاه‌تان در جامدادی این اتود فابرکاستل را هم قرار بدهید تا وقتی که می‌خواهید ذهن‌تان خلاق‌تر شود از آن استفاده کنید.

وسایل جدید همیشه جذاب‌ هستند، البته که مداد سیاه برای تست زدن خیلی خوب است اما مدادهای سیاه ما از HB پررنگ‌تر نمی‌شوند، در صورتی که نوک این مداد نوکی B2 است؛ یعنی دو برابر تیره تر از مداد سیاه معمولی! پس فکر نکنید یک مداد نوکی معمولی می‌خرید.

پاک کن کیکرلند مدل انسان اولیه

مینی فیگوربعد از مداد و مداد نوکی پاک‌کن مهم‌ترین وسیله برای کنکوری‌ها محسوب می‌شود. پاک کن معمولی که زیاد است و همه دارند؛ اما داشتن یک پاک کن خاص می‌تواند حس خوبی به ما بدهد. معمولا داشتن یک کالای خاص حس خوبی همراه با موج زیادی از اعتماد به نفس به ما می‌دهد. حالا فکرش را بکنید که این کالا یک پاک کن باشد که همیشه دم دست ماست و مدام از آن استفاده می‌کنیم.

این پاکن بیشتر شبیه به یک مینی‌فیگور باحال است و کسی فکرش را هم نمی‌کند که انقدر کاربردی باشد. این یک پاک‌کن آمریکایی است و کیفیت ساخت خیلی بالایی دارد و به همین دلیل هم قیمتش نسبتا زیاد است. اما شما که در تمام سال‌های درسی از پاک‌کن‌های معمولی استفاده کردید امسال که مهمترین سال درسی شما در تمام سال‌های مدرسه است چرا یک پاک‌کن خاص نداشته باشید؟ جزییات این انسان اولیه انقدر زیاد است که احتمالا دلتان نیاید بعد از خرید از آن استفاده کنید و آن را به عنوان یک پاک کن تزیینی روی میز تحریرتان بگذارید. امسال که قرار است حسابی به شما سخت بگذرد و بیشتر از همیشه درس بخوانید چرا به خودتان یک پاک‌کن-مینی‌فیگور جایزه ندهید؟ مطمئن باشید تمام دوستان‌ و هم‌کلاسی‌ها از دیدن این پاک کن عجیب و بزرگ هیجان‌زده می‌شوند. البته ممکن است اجازه ندهند سر جلسه کنکور با این پاک کن وارد سالن شوید و بهتر است آن را در خانه بگذارید و این ریسک را نکنید.

چراغ مطالعه ریمکس مدل Table

چراغ مطالعهدر سال کنکور به جز لوازم تحریر به لوازم دیگری هم احتیاج داریم که شاید در سال‌های قبل فکر خریدن آن را نکرده باشیم؛ مثل چراغ مطالعه. شب بیداری‌های امسال‌ را با این چراغ مطالعه روشن کنید. چراغ مطالعه ریمکس یک چراغ مطالعه مدرن است. این چراغ مطالعه گردنی انعطاف پذیر دارد که می‌توانید هر طور که دوست دارید آن را روی میزتان تنظیم کنید. لامپ‌های SMD و LED آن هم بسیار مات است و چشم را اصلا اذیت نمی‌کند. مهم‌تر از همه این چراغ مطالعه هم با باتری کار می‌کند و هم با کابل. یک گیره در پایه این لامپ وجود دارد که می‌توانید آن را به هر جا که دوست دارید وصل کنید و وقت‌هایی که از باتری چراغ مطالعه استفاده می‌کنید بدون محدودیت هر کجا که دوست دارید بنشینید و درس بخوانید.

این چراغ مطالعه انقدر سبک است که می‌‌توانید آن را در کیف‌تان بگذارید و با خودتان به کتاب‌خانه یا مدرسه و هرجا که برای درس خواندن نور مطلوب شما را ندارد ببرید. اگر باتری کم آوردید هم نگران نباشید چون طول کابل آن ۱ متر است و می‌توانید آن را به لپ تاپ، پاور بانک یا شارژر گوشی‌تان وصل کنید. این چراغ مطالعه جزو آن دسته از لوازمی می‌شود که از خریدش پشیمان نمی‌شوید و به دلیل کاربرد زیادش احتمالا تا حواس‌تان نباشد باید از روی میز دیگران پیدایش کنید.

دهان شویه لیسترین مدل Fresh Burst

بهترین دهانشویهخب حتما فکرش را نمی‌کردید که در این لیست دهانشویه ببینید اما به پیش‌بینی ما اعتماد کنید. سال کنکور به خاطر فشار زیاد درس‌ها و استرس نگرانی‌ها احتمالا بعضی چیزها بیشتر از قبل شما را اذیت و ذهن‌تان را آشفته کند. استفاده از دهان‌شویه یک فرصت خوب برای چند دقیقه جدا شدن از فضای درس و خلوت کردن ذهن است؛ علاوه بر این که این‌ همه خوراکی که موقع درس خوندن خوردید را از روی دندان‌هایتان پاک می‌کند، به مغز شما فرصت می‌دهد تا چند دقیقه استراحت کند و افکار و این حجم اطلاعاتی که وارد آن کردید را مرتب کند.

دهان‌شویه لیسترین را به چند دلیل انتخاب کردیم؛ اول این که هدف اصلی آن رفع بوی بد دهان است. آن همه خوراکی عجیب غریب را که با هم می‌خورید تا قند به مغزتان برسانید، تاثیر جالبی روی گوارش‌تان نمی‌گذارد و همین موضوع باعث بوی بد دهان و تنفس شما می‌شود. به همین خاطر به یک دهان شویه خوشبو کننده دهان احتیاج دارید. مزیت اصلی این دهان‌شویه نداشتن فلوراید است. استفاده بیش از حد از فلوراید باعث از بین رفتن مینای دندان می‌شود و همین موضوع منجر به حساسیت دندان و پوسیدگی دندان‌ها خواهد شد. پس اگر قرار است هر روز از یک دهان‌شویه استفاده کنید بهتر است دهان‌شویه بدون فلوراید و بدون مواد سفید کننده باشد. می‌توانید یک ساعت مشخص روی گوشی خود تنظیم کنید تا هر روز سر آن ساعت درس خواندن را متوقف کنید به سراغ دهان‌شویه عزیزتان بروید. یا این‌که هر وقت که درس خواندن شما را کلافه کرد به سراغ آن بروید؛ یک عادت نجات دهنده مفید!

آدامس اکشن بدون شکر با طعم اکالیپتوس

آدامسخب از شب‌ بیداری‌های کنکوری‌ها گفتیم، باید از بی‌خوابی‌ها و خواب‌آلودگی‌ها هم بگوییم. خواب‌آلودگی‌های بعد از ناهار در مدرسه و خواب‌آلودگی‌های شب‌ها درس خواندن را به‌کلی مختل می‌‌کند. خوردن قهوه برای سنین زیر ۱۸ سال معمولا توصیه نمی‌شود، چراکه کافئین زیادی دارد. اما اگر ۱۸ سال‌تان شده و به دنبال یک خوردنی بهتر از قهوه هستید به جای آن می‌توانید یک آدامس اکشن بخورید که خواب را حسابی از سرتان بپرانید. در هر کدام از این آدامس‌ها به مقدار استانداردی کافئین وجود دارد که بعد از چند دقیقه جویدن وارد بدن شما می‌شود و تاثیر خود را می‌گذارد. یک بسته از این آدامس‌ها را برای مواقع ضروری در کوله خود بگذارید.

همان‌طور که خودتان بهتر می‌دانید خوردن آدامس سر کلاس جدا کار درستی نیست. بهترین کار خوردن یک آدامس در زنگ تفریح است. این آدامس‌ها بعد از چند دیقه تاثیر خود را می‌گذارند. پس می‌توانید قبل از رفتن سر کلاس چند دقیقه آن را بجوید و خواب و کرختی را کاملا از بین ببرید. خوشبختانه این آدامس‌ها بدون قند هستند و دندان‌ها را خرب نمی‌کنند. شما می‌توانید باقی ترکیبات این آدامس را در جدول مشخصات آن کامل بخوانید تا مطمئن شوید که چه چیزی قرار است بجوید.

نشانه کتاب آدمک ۴ عددی

نشانگر کتابدر سال کنکور تعداد کتاب‌ها و جزوه‌های شما شاید به صد تا برسد! در طول هفته هم که کتاب‌های مختلفی می‌خوانید هر بار باید بدانید که تا کجا خوانده‌اید، تا کجا تست زده‌اید و تا کجا دوره کردید. به همین خاطر هم نشانگر کتاب خیلی به کارتان می‌آید. چندتا بسته نشانگر کتاب بگیرید و روی میز تحریر خود بگذارید تا هر وقت که خواستید این کتاب را ببندید و به سراغ کتاب بعدی بروید، نشانه را در آن صفحه بگذارید و با خیال راحت کتاب را ببندید. نشانگر کتاب علاوه بر یادآوری و جلوگیری از گشتن بین صفحات مختلف، بیش از هر چیز احساس دم دست بودن آن مطلب و آن درس را تداعی می‌کند. این یکی از آن حس‌هایی است که خیال آدم را راحت می‌کند و خیال راحت چیزی است که کنکوری‌ها به شدت به آن احتیاج دارند.

این بسته ۴ تا نشانه کتاب آدمکی زرد، قرمز، آبی و سیاه دارد که از جنس مقوا هستند و طول‌شان به ۱۲ سانتی‌متر می‌رسد. خیلی کارآمد هستند و چون بزرگ هستند مثل بقیه نشانه‌های کتاب زود گم نمی‌شوند. چند بسته از این نشانه کتاب بخرید چون خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید کتاب برای خواندن خواهید داشت و قطعا دل‌تان نمی‌خواهد که بین صفحات گم بشوید و یادتان نیاید که تا کجا خواندید و تست کدام درس‌ها را زده‌اید.

مداد مشکی کوییلو مدل Blackwood

مداد مشکیدرست است که مداد نوکی مخصوص تست زدن معرفی کردیم اما به این دلیل نیست که مداد کلا بد است. همه کنکوری‌ها مداد نوکی دوست ندارند و بعضی‌ها مداد معمولی را ترجیح می‌دهند و با آن راحت‌تر کار می‌کنند. برای این دسته از افراد یک بسته مداد مشکی کوییلو بلک وود پیشنهاد می‌کنیم. این مدادها هم خوش‌دست‌ هستند و هم پاک‌کن دارند. پاک‌کن این مداد برای کسانی که دلشان نمی‌آید از پاک کن کیکرلند مدل انسان اولیه خوشان استفاده کنند مناسب است. مداد سیاه‌هایی که پاک کن دارند سرعت جبران اشتباه را خیلی بالا می‌برند.

در این بسته ۱۲ مداد سیاه پاکن‌دار وجود دارد که قیمت به صرفه‌ای هم دارند. یک بسته از این مداد‌ها را باز کنید و در جا مدادی خود بگذارید تا همیشه برای تست زدن دم دست‌تان باشند. جنس بدنه این مدادها باعث شده تا تراشیدن‌شان از بقیه مداد‌ها راحت‌تر و سریع‌تر باشد. سال کنکور معمولا مداد زیاد لازم دارید و ۱۲ تا مداد می‌تواند تا آخر سال شما را از خریدن مداد بی‌نیاز کند.

The post کنکوری‌ها به جز کتاب و جزوه چه چیزی احتیاج دارند؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا