اخبار کسب و کار

پرچم‌دار بعدی نوکیا احتمالا Nokia 9 PureView نام دارد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بعد از اینکه مشخص شد شرکت HMD برند PureView را خریداری کرده، کاملا واضح بود که این شرکت قصد دارد گوشی نوکیایی را عرضه کند که مهم‌ترین ویژگی آن، دوربینش خواهد بود. به همین خاطر شایعه‌ای مبنی بر اینکه نام پرچم‌دار بعدی نوکیا Nokia 9 PureView خواهد بود، خبر چندان عجیبی محسوب نمی‌شود.

یکی از معروف‌ترین افشاکنندگان به نام Roland Quandt گفته که تبلیغات مربوط به این گوشی به‌زودی آغاز می‌شود. این برخلاف خبرهایی است که مدعی بودند این گوشی سال آینده عرضه می‌شود.

یکی از معروف‌ترین افشاکنندگان گفته که تبلیغات مربوط به این گوشی به‌زودی آغاز می‌شود

HMD در روزهای آینده قرار است دو مراسم را برگزار کند. با توجه به اخبار و گزارش‌های منتشر شده، مراسم مربوط به ۴ اکتبر (۱۲ مهر) مربوط به معرفی نوکیا ۷.۱ پلاس خواهد بود و به همین خاطر در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) احتمالا گوشی Nokia 9 PureView رسما معرفی خواهد شد.

آیا این گوشی از ۵ دوربین بهره می‌برد؟ در همین زمینه می‌توانیم به شرکت Light اشاره کنیم که با همکاری SoftBank و لایکا قصد دارد به زدی گوشی مجهز به دوربین نه‌گانه را روانه‌ی بازار کند. در تولید این گوشی، FIH Mobile هم دخیل است که این شرکت گوشی‌های نوکیا را می‌سازد. با توجه به این ارتباط نزدیک و تعداد زیاد اخبار و گزارش‌های منتشر شده، چنین موضوعی کاملا محتمل است.

منبع: GSM Arena

The post پرچم‌دار بعدی نوکیا احتمالا Nokia 9 PureView نام دارد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا