اخبار کسب و کار

جدیدترین تصاویر وان‌‌پلاس ۶T جزییات طراحی آن را نشان می‌دهند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت وان‌پلاس گوشی وان‌ پلاس ۶T را حدود دو هفته دیگر معرفی می‌کند و حالا به لطف جدیدترین تصاویر افشا شده از این گوشی، می‌توانیم جزییات طراحی این گوشی را مشاهده کنیم. وان‌ پلاس ۶T از صفحه‌نمایش ۶.۴۱ اینچی بهره می‌برد و در بخش فوقانی آن هم بریدگی نمایشگر قطره‌چکانی وجود دارد که حاوی دوربین سلفی این گوشی است. در پشت این گوشی هم می‌توانیم دوربین دوگانه آن را ببینیم که به‌صورت عمودی قرار گرفته‌اند و در ضمن این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

وان‌ پلاس 6T

اگر ظاهر این گوشی آشنا به نظر می‌رسد، باید خاطرنشان کنیم طراحی این گوشی تا حد زیادی یادآور طراحی اوپو R17 است. البته چنین شباهتی چندان عجیب نیست، زیرا بخشی از قسمت‌های تحقیق و توسعه و خط تولید این دو شرکت مشترک است.

وان‌ پلاس 6T

در چند هفته گذشته تصاویر و خبرهای زیادی در رابطه با این گوشی منتشر شده است. بر اساس این تصاویر، این گوشی در دو نوع رنگ مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد که یکی از آن‌ها از پنل پشتی شیشه‌ای و دیگری از پنل پشتی فلزی بهره می‌برد. بسیاری از کاربران امیدوار بودند که این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد، اما بهره‌گیری از پنل پشتی فلزی نشان می‌دهد که به احتمال زیاد شاهد چنین مشخصه‌ای نخواهیم بود.

وان‌ پلاس 6T

همچنین طبق رندرهای منتشر شده و اظهارات مسوولان این شرکت، این گوشی دیگر از جک هدفون بهره نمی‌برد. البته هنوز نمی‌دانیم که آیا در جعبه این گوشی رابط USB-C به جک هدفون وجود خواهد داشت یا نه اما بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، این رابط در اروپا با قیمت ۸.۹۵ یورو عرضه می‌شود.

منبع: GSM Arena

The post جدیدترین تصاویر وان‌‌پلاس ۶T جزییات طراحی آن را نشان می‌دهند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا