اخبار کسب و کار

اطلاعات پنج دوربین ال جی V40 لو رفت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

تنها دو روز تا معرفی پرچمدار جدید ال جی یعنی گوشی V40 ThinQ باقی مانده و آنطور که از شایعات فهمیده‌ایم، این گوشی اولین گوشی شرکت ال جی خواهد بود که پنج دوربین دارد. حالا با خبری که منتشر شده، چینش قرار گیری لنز‌های این دوربین را فهمیده‌ایم.

این اطلاعات توسط حساب کاربری EvLeaks در توییتر منتشر شده که سابقه طولانی و درخشانی در لو دادن اطلاعات گجت‌های مختلف در کارنامه خود دارد و این یعنی می‌توانیم به این اطلاعات اعتماد کامل داشته باشیم. همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید، در پشت این گوشی سه دوربین و در بخش جلویی آن دو دوربین قرار دارد.

این عکس‌ها اطلاعات دقیقی از دوربین اعلام نمی‌کنند بلکه فقط می‌گویند لنزهای قرار گرفته روی هر دوربین چه زاویه دید خاصی را پوشش می‌دهند. اما با توجه به شایعات قبلی می‌دانیم که دوربین اصلی دستگاه از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با لنزی سریع و دیافراگم f/1.5 تشکیل شده است. دوربین زاویه عریض دستگاه نیز یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با f/1.9 داشته و دوربین سوم هم یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنزی تقریبا معادل ۸۰ میلی‌متر خواهد داشت و حدس زده می‌شود که زوم سه برابری اپتیکال نسبت به دوربین اصلی، در اختیار کاربر قرار گیرد.

با این ترکیب یعنی هم زاویه فوق عریض، هم زاویه دید معمولی و هم زاویه دید تله را در این گوشی شاهد خواهیم بود که ترکیب فوق العاده‌ای به نظر می‌رسد.

دو دوربین سلفی هم در جلوی ال جی V40 قرار گرفته که یکی از آن‌ها سلفی‌هایی با زاویه دید عریض و دیگری سلفی‌هایی با زاویه دید معمولی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. همچنین با توجه به قرار گیری دو دوربین، احتمالا عکاسی پرتره برای سلفی در این گوشی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

خوشبختانه برای تایید این اطلاعات و فهمیدن دیگر ویژگی‌های جذاب دوربین ال جی V40 ThinQ لازم نیست خیلی صبر کنیم چرا که دو روز دیگر و در تاریخ ۱۱ مهر، این گوشی رسما معرفی خواهد شد. در این تاریخ فراموش نکنید که با دیجی‌کالا مگ همراه باشید چرا که اخبار و حواشی معرفی این گوشی را بلافاصله پس از انتشار برای شما پوشش خواهیم داد. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post اطلاعات پنج دوربین ال جی V40 لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا