اخبار کسب و کار

دومین تریلر گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

استودیوی بازی‌سازی راک‌استار گیمز اساسا دیگر نیازی به تولید جو حول جدیدترین ساخته‌ی خود ندارد، ولی دیدن تریلرهای جدید و خواندن مقالات تازه درباره‌ی Red Dead Redemption 2 حسابی خوشحال‌مان می‌کند. راک‌استار گیمز تریلر اول گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 را با یک قول تمام کرد: اینکه به زودی شاهد تریلرهایی دیگر خواهیم بود. دومین تریلر این بازی ساعتی پیش منتشر شد و روی مکانیک‌های اصلی و مراحل داستانی بازی تمرکز دارد.

Red Dead Redemption 2 قرار است در روز ۴ آبان روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

اولین چیزی که تریلر جدید Red Dead Redemption 2 به ما نشان می‌دهد، چگونگی ادغام قصه‌گویی و گیم‌پلی است. می‌توانیم ببینیم که بازی، به نرم‌ترین شکل ممکن صحنه‌های سینمایی و گیم‌پلی را در کنار یکدیگر قرار داده است. سیستم تیراندازی بازی و مکانیک‌های حول آن و سلاح‌ها بخش دیگری از این تریلر هستند.

تنوع مراحل اصلی و فرعی و کارهایی که می‌توانیم در دنیای بازی انجام دهیم، بخش دیگری از این تریلر را تشکیل می‌دهد. می‌توانیم ببینیم که مثل جی‌تی‌ای ۵ قرار است بازی مراحلی بزرگ مثل دزدی بانک داشته باشد و مراحل کوچک و فرعی هم در آن کم نیستند. نحوه‌ی تعامل با دنیای بازی و بازخوردی که از آن می‌گیریم و عکس‌العمل به رفتار ما، در این تریلر به خوبی نشان‌مان داده می‌شود. بازی‌های کوچک (مینی‌گیم‌ها) و سیستم تعقیب و قانون بازی و دوربین اول شخص هم در این تریلر نشان‌مان داده می‌شود.

تمام مدت این تریلر هم یک موضوع از ذهن‌مان بیرون نمی‌رود: اینکه بدون شک Red Dead Redemption 2 زیباترین و پرجزییات‌ترین بازی‌ای است که تا به حال دیده‌ایم.

لحظه‌ای درنگ نکنید و تریلر جدید Red Dead Redemption 2 را ببینید.

بازی Red Dead Redemption 2 قرار است در روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

دانلود

  • mp4

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post دومین تریلر گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا