اخبار کسب و کار

ال جی ساعت هوشمند W7 را در کنار V40 معرفی خواهد کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

تنها چهار روز تا معرفی پرچمدار جدیدی ال جی یعنی V40 باقی مانده و حالا به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی کره‌ای، در کنار پرچمدار جدید خود، یک ساعت هوشمند که با نام LG Watch W7 معرفی خواهد کرد. پیش‌تر درباره این ساعت در ماه آوریل شنیده بودیم اما از آن زمان تاکنون خبری درباره این ساعت منتشر نشده بود و گویا دنیای ساعت‌های مبتنی بر Wear OS که پیش‌تر با نام Android Wear شناخته می‌شد، خیلی کند جلو می‌رود.

اخباری که در ماه آوریل درباره این ساعت شنیده می‌شد، خبر از نمایشگری ۱.۲ اینچی دایره‌ای شکل با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل می‌داد که بسیار شبیه به LG Watch Style است. همچنین در آن زمان قرار بود از همان پردازنده قدیمی اسنپ‌دراگن Wear 2100 استفاده شود اما از آن‌جایی که اخیرا دو پردازنده جدید Wear 3100 و Wear 2500 برای ساعت‌های اندرویدی معرفی شده، احتمالا ساعت جدید ال جی هم از پردازنده جدید استفاده خواهد کرد.

شایعات قبلی گفته بودند که این ساعت نه به GPS مجهز خواهد شد و نه به NFC. حتی خبری از وجود سنسور ضربان قلب در این ساعت نیز شنیده نمی‌شد تا این پوشیدنی بیش از پیش شبیه به LG Watch Style باشد. حالا با معرفی اپل واچ سری ۴ و همینطور سنسور پایش نوار قلب، شاید ال جی هم تغییرات جدیدی در ساعت خود اعمال کرده و حداقل سنسور پایش ضربان قلب را در این ساعت گنجانده باشد. هرچه باشد، این شرکت به خوبی توانسته تا به امروز اسرار مربوط به این پوشیدنی را از لو رفتن حفظ کند و باید تا چهار روز دیگر یعنی ۱۱ مهر منتظر بمانیم تا این پوشیدنی در کنار گوشی هوشمند ال جی V40 معرفی شود. شما درباره ساعت‌های مبتنی بر Wear OS چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post ال جی ساعت هوشمند W7 را در کنار V40 معرفی خواهد کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا