اخبار کسب و کار

ظرفیت باتری وان‌پلاس ۶T مشخص شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

وان‌پلاس ۶T سه هفته دیگر رونمایی می‌شود و تا حالا تعداد زیادی از رندرهای مربوط به طراحی آن منتشر شده و می‌دانیم که این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

با توجه به سوابق مدل‌های قدیمی این گوشی، از قبل می‌دانستیم که این گوشی هم از مشخصه «دش شارژ» (Dash Charge) پشتیبانی می‌کند و حالا به لطف انتشار تصویر مربوط به باتری، می‌توانیم به ظرفیت باتری این گوشی هم اشاره کنیم. باتری این گجت در مقایسه با نسل قبلی خود حدود ۱۰ درصد بزرگ‌تر است و از ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

این تصویر از جانب یکی از افشاکنندگان چینی در یکی از شبکه‌های اجتماعی این کشور منتشر شده است. هرچند وان‌پلاس و اوپو از لحاظ سازمانی با یکدیگر در ارتباط هستند، اما به‌نظر می‌رسد برخلاف اوپو که برای برخی از گوشی‌های خود به بهره‌گیری از فرایند شارژ ۵۰ واتی روی آورده، وان‌پلاس تصمیم گرفته همچنان از فناوری دش شارژ خود استفاده کند.

از دیگر امکانات سخت‌افزاری وان‌پلاس ۶T می‌توانیم به بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵، شش و هشت گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کنیم. اخیرا وان‌پلاس ۶ موفق به دریافت اندروید پای شده و به همین خاطر احتمالا وان‌پلاس ۶T هم از همان ابتدا از جدیدترین نسخه‌ی اندروید بهره می‌برد. در هر صورت برای اطلاع دقیق از مشخصات این گوشی، باید تا روز ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) که این گوشی رسما معرفی می‌شود، صبر کنیم.

منبع: GSM Arena

The post ظرفیت باتری وان‌پلاس ۶T مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا