اخبار کسب و کار

سیستم کسب درآمد دیجی‌کالا؛ یک روش کسب درآمد پرسود اینترنتی

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

«همکاری در فروش» (Affiliate Marketing) یعنی اینکه شما محصولی را تبلیغ کنید و در صورت فروخته شدن آن محصول به شما کمیسیون تعلق گیرد. افیلیت مارکتینگ یکی از راحت‌ترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی است و اگر راه و روش صحیح آن را بیاموزید می‌توانید درآمد زیادی از این طریق به دست آورید.

همکاری در فروش شامل چهار بخش است:

  • وبسایت‌ وابسته: اولین قسمت سایت یا صفحه شبکه اجتماعی شما است. شما به عنوان بازاریاب محصولی را در وبسایت خود معرفی می‌کنید؛ بیننده جذب آن می‌شود و به قصد بررسی و خرید روی لینک کلیک می‌کند
  • شبکه وابسته: شخص خریدار از سایت وابسته به سایت اصلی منتقل می‎شود. این شبکه به سایت اصلی (که محصول در آن قرار دارد) کمک می‌کند سایتی که خریدار را فرستاده پیدا کند.
  • خریدار: کسی که محصول را می‌خرد.
  • کمیسیون: شرکت اصلی به سایت معرفی کننده محصول، درصدی به عنوان کمیسیون پرداخت می‌کند.

مزیت بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته، هم برای بازاریاب و هم برای فروشنده مزایایی دارد. فروشنده دیگر نیاز ندارد مبالغ زیادی را برای تبلیغات محصولاتش بپردازد؛ بلکه فقط در صورتی مبلغ تبلیغات را می‌پردازد که نتیجه آن تبلیغ فروش محصول باشد. این گونه است که به وسیله تبلیغات زیادی که بازاریابان وابسته انجام می‌دهند شرکت معروف می‌شود.

همانطور که گفتیم بازاریابی وابسته سودی دوطرفه دارد. مزایایی که بازاریابان از این طریق کسب می‌کنند کم نیست.

  1. خانگی بودن این کار از مهمترین مزیت‌های آن است.
  2. فرد بازاریاب بدون این که در ساخت و نگهداری محصولات مسئولیتی داشته باشد به فروش آن می‌پردازد و سود زیادی کسب می‌کند.
  3. از دیگر فواید این کار ساعت کاری منعطف است. در هر زمان و هر مکانی می‎توانید کارتان را انجام دهید؛ تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت است.
  4. بازاریابان وابسته مانند کارمندان دولتی کاری روتین ندارند. درآمد آن ها رابطه‌ای مستقیم با میزان تلاش آن‌ها دارد؛ پس بدانید که هرچه بیشتر تلاش کنید به سود بیشتری می‌رسید.
  5. در این کار شما خودتان رییس خودتان هستید و کسی به شما دستور نمی‌دهد.
  6. برای شروع این کار نیاز به سرمایه اولیه هنگفت ندارید.
  7. اگر برای شرکت‌هایی مانند شرکت‌های آرایشی و بهداشتی کار می‌کنید و برای آن شرکت بسیار مفید باشید ممکن است امتیاز امتحان محصولات را مجانی به شما بدهند.

آیا می‌توانیم با بازاریابی وابسته به مقدار کافی درآمد کسب کنیم

حالا که با بازاریابی وابسته به عنوان شغلی با فواید فراوان آشنا شدید ممکن است بپرسید که آیا درآمد بازاریابی وابسته به اندازه‌ای هست که به آن به عنوان شغل اصلی نگاه کنیم؟ یا باید آن را در کنار شغل دیگری به عنوان شغل کمکی انجام دهیم؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که این موضوع کاملا به خود شما بستگی دارد که آیا این کار را به درستی و به طور مداوم انجام می‌دهید یا نه. شما از این طریق می‌توانید به درآمد بالایی برسید. برای رسیدن به درآمد کافی از این راه چندین عامل موثر است:

  • معتبر و کارآمد بودن شبکه وابسته‌ای که شما با آن کار می‌کنید.
  • میزان پورسانتی که از شرکت به شما تعلق می‌گیرد
  • سطح تعهد شما نسبت به این شغل
  • میزان دانش و علاقه شما به یادگیری هرچه بیشتر درمورد شغلتان

مثالی از میزان این درآمد، درآمد بازاریابان درجه یک سایت MoreNiche است که بیش از ۸۰۰۰ دلار در هفته درآمد دارند.

چگونه در کار بازاریابی وابسته موفق باشیم

بازاریابی وابسته شغل سختی نیست؛ اما مانند هر تجارت پرمخاطره‌ای نیازمند دانش، برنامه‌ریزی و تلاش مداوم است تا به درآمد مورد نظر دست یابیم. واقعیتی که در مورد این شغل وجود دارد این است که معمولا درصد کمی از افرادی که وارد این شغل می‌شوند درآمد بسیار زیادی کسب می‌کنند و موفق می‌شوند. درصد بسیار زیادی از افراد توانایی مقاومت در برابر شکست‌ها را نخواهند داشت تا به موفقیت برسند. در ادامه به چندین نکته که به موفقیت ما در این شغل کمک خواهند کرد، آشنا خواهیم شد.

  1. قبل از شروع این کار، اطلاعاتتان را در مورد بازاریابی وابسته تکمیل کنید و راه‌های موفق شدن در این کار را یاد بگیرید.
  2. فقط محصولات با کیفیت را تبلیغ کنید. حتی اگر امکانش را دارید محصولاتی که انتخاب می‌کنید را خودتان بخرید و امتحان کنید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید. اگر فقط به فکر درآمد خودتان باشید و کیفیت محصولات را مدنظر قرار ندهید اعتماد خریداران را از خود سلب خواهید کرد.
  3. یک وبلاگ بسازید. وبلاگی در مورد مد و لایف استایل، فرصت‌های زیادی برای تبلیغ محصولات در اختیارتان قرار خواهد داد.
  4. محصولاتی برای تبلیغ انتخاب کنید که با وبلاگ یا وبسایتی که دارید مرتبط باشد. مثلا اگر وبلاگی در مورد عکاسی دارید به جای فروش موتور سیکلت، لباس یا محصولات بی ربط دیگر، از دوربین عکاسی و لنز و … برای تبلیغ استفاده کنید.
  5. تبلیغات را درون متن مقالاتتان جای دهید. تحقیقات نشان می‌دهد که کلیک روی این گونه تبلیغات به مراتب بیشتر از کلیک روی تبلیغات تصویری است.
  6. از تجربیات اشخاص موفق استفاده کنید. در شبکه‌های اجتماعی به گروه‌های مرتبط به بازاریابی وابسته بپیوندید و از دیگران یاد بگیرید.
  7. در کارتان جدی باشید. نگذارید شکست‌هایتان نا امیدتان کنند. از شکست‌هایتان درس بگیرید. با هر شکست دوباره و دوباره تلاش کنید تا به راه‌حل برسید. تلاش مداوم کلید موفقیت در هر کاری است.

بررسی چند مورد موفق در بازاریابی وابسته

حالا که راه‌های موفق شدن در این کار را آموختیم؛ خوب است با چند سایت موفق در بازاریابی وابسته آشنا شویم.

باید بدانید که سایت آمازون اولین وب سایتی بود که افیلیت مارکتینگ را در سال ۱۹۹۶ در بر سر زبان ها انداخت؛ و با پورسانت کم و با استفاده از اعتبارش سود خود را به حداکثر رساند. افیلیت مارکت‌های وابسته به آمازون، آن دسته از سایت‌ها هستند که محصولات آمازون رادر سایت‌هایشان به تبلیغ می‌گذارند و با کلیک هر بیننده روی آن تبلیغات، به سایت آمازون رجوع داده می‌شوند. نمونه‌های موفق زیادی از این وب سایت‌ها وجود دارد که با چندین نمونه آشنا می‌شویم.

ThisIsWhyImBroke

این وب‌سایت یکی از جذاب‌ترین وب‌سایت‌های وابسته به آمازون است. در این وب‌سایت جالب‌ترین گجت‌ها، هدیه‌ها، محصولات تکنولوژی و محصولات عجیب غریب را جمع‌آوری کرده و به نمایش می‌گذارند. این وب‌سایت جذاب‌ترین محصولات و اغلب چیزهای جدید را پیدا می‌کنند و خریداران با استفاده از کلیک روی لینک هر محصول، به سایت آمازون رجوع داده می‌شوند. وب‌سایت ThisIsWhyImBroke.com، تنها با آمازون کار نمی‌کند؛ اما درآمد عمده آن‌ها از آمازون است.

بازدیدکنندگان ماهانه: ۲.۴۰ میلیون

میانگین تعدادکلمات هر پست: ۱۰-۱۶۰ کلمه

مقدار درآمد: درآمد ماهانه این وب‌سایت از آمازون حدود ۲۰۰۰۰ دلار است

ConsumerSearch

این وب‌سایت کار خود را به عنوان نقد محصولات، در سال ۲۰۰۰ شروع کرد. با بررسی و نقد محصولات مختلف شانس خرید محصولات به وسیله مصرف کنندگان بالا می‌رود. یکی از راه‌های محبوب برای دارندگان سایت‌های وابسته به آمازون، این راه است. این روش یک راه بسیار عالی برای شناساندن محصولات است و یک نقد خوب می‌تواند انگیزه خرید در ذهن مصرف کنندگان را بسیار بالا ببرد.

بازدیدکنندگان ماهانه: ۱.۱۰ میلیون

میانگین تعدادکلمات هر پست: ۱۰۰۰ کلمه

مقدار درآمد: در سال ۲۰۰۷ این سایت ۳۳ میلیون فروش داشته

TheWirecutter

این وب‌سایت یک نمونه عالی از سایت‌های بررسی و نقد محصولات است. آن‌ها در صفحه اول سایت، محصولات را معرفی کرده‌اند و وقتی روی هر محصول کلیک می‌کنید؛ نقدهای مختلف را از منتقدهای مستقل می‌بینید. با نقدها و بررسی‌های مختلف حسن نیتشان را به مصرف کننده نشان می‌دهند و این یک راه خوب برای جلب اعتماد مصرف کننده است. این سایت یک نمونه بسیار عالی از بازاریابی وابسته به آمازون است که با نقدهای مختلف۵۰۰۰ کلمه‎ای برای محصولات گران قیمت کسب درآمد می‌کند. سایت “د وایر کاتر” در حال حاضر بیش از ۶۰ کارمند دارد و حتی افراد دیگری را نیز استخدام می‌کند.

بازدیدکنندگان ماهانه: ۸.۱۰ میلیون

میانگین تعدادکلمات هر پست: ۳۰۰۰-۵۰۰۰ کلمه

مقدار درآمد: این سایت در سال ۲۰۱۵ به همراه سایت Wirecutter، ۱۵۰ میلیون دلار از تجارت الکترونیکی کسب کرده‎اند.

این مثال‌ها تنها چند مثال از هزاران وبسایت مرتبط با بازاریابی وابسته بود که سودهای کلانی را نصیب صاحبان خود کرده‌اند. شما هم می‌توانید از همین الان شروع کنید به کسب درآمد از طریق این روش درآمد اینترنتی. برای این کار کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و شما هم بشوید جزو بازاریابان وابسته دیجی‌کالا

The post سیستم کسب درآمد دیجی‌کالا؛ یک روش کسب درآمد پرسود اینترنتی appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا