اخبار کسب و کار

درخشش بیانسه و جی زی در مراسم مهم‌ترین جایزه موزیک ویدئو

رسانه نوا – شب گذشته چایلدیش گمبینو، کمیلا کابلو، جی‌زی و بیانسه درخشان‌ترین ستاره‌های مراسم اهدای جوایز ام‌تی‌وی ۲۰۱۸ بودند و بیشترین تعداد جوایز را به خود اختصاص دادند.

در ادامه گزارشی را از مهمترین جوایزی که اهدا شد می‌خوانید:

جی‌زی و بیانسه که مدتی است در قالب دوئتی به نام «کارترز» فعالیت می‌کنند برای موزیک ویدئوی APESHIT دو جایزه دریافت کردند و چایلدیش گمبینو برای موزیک ویدئوی «اینجا امریکاست» سه جایزه را به خانه برد. «هاوانا» کاری از کمیلا کابلو بهترین موزیک ویدئوی سال شناخته شد و کابلو جایزۀ خود را از دستان مدونا پس از ادای احترام به آرتا فرانکلین، خوانندۀ پیشکسوت سول که به تازگی درگذشته است دریافت کرد.

در این مراسم مدونا به خاطر سخنرانی طولانی که هنگام معرفی و دعوت از کابلو برای دریافت جایزه‌اش ارائه داد مورد انتقاد قرار گرفت و بسیاری گفتند که او با این سخنرانی تلاش کرد «همه چیز را دربارۀ خود کند».

جایزه بهترین همکاری در این مراسم به جنیفر لوپز برای همکاری با دی‌جی خالد و کاردی بی در قطعۀ «دینرو» اختصاص پیدا کرد و خانم کاردی بی به عنوان بهترین هنرمند جدید معرفی شد. جایزۀ «قطعۀ سال» را پست مالون، دوست نزدیک جاستین بیبر، برای قطعۀ «راک‌استار» گرفت و جایزۀ بهترین ویدئوی هیپ‌ هاپ هم به نیکی میناج اهدا شد. آریانا گراند که در این مراسم نیز برای رسانه‌ها دست‌مایه‌های خبری زیادی ساخت توانست جایزۀ بهترین ویدئوی پاپ را برای موزیک ویدئوی «هیچ اشکی برای ریختن نمانده» از آن خود کند.

جایزۀ ویژۀ مایکل جکسون همانطور که از پیش اعلام شده بود به جنیفر لوپز اهدا شد و جایزۀ بهترین موزیک ویدئوی رقص هم به «تنهایی باهم»؛ اثری از آویچی، هنرمند جوانی که چند ماه پیش درگذشت، و ریتا اورا؛ تعلق گرفت.

از دیگر جوایز مهم این مراسم جایزۀ بهترین موزیک ویدئوی راک و بهترین موزیک ویدئوی با پیام بود که اولی به ایمجین دراگونز و دومی به چایلدیش گمبینو برای موزیک ویدئوی خبرساز «اینجا امریکاست» رسید.

نوشته درخشش بیانسه و جی زی در مراسم مهم‌ترین جایزه موزیک ویدئو اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا