اخبار کسب و کار

آپدیت جدید Vampyr مبارزات را ساده می‌کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

استودیوی بازی‌سازی Dontnod Entertainment شاید در حال حاضر بیشتر سرگرم ساخت فصل دوم بازی Life is Strange باشد، ولی بی‌خیال پشتیبانی از بازی قبلی‌شان یعنی Vampyr نشده است. این استودیو قول داده بود که در قالب یک بروزرسان، مبارزات بازی Vampyr را راحت کند، و دیروز زمان عرضه‌ی این بروزرسان را مشخص کرد.

اینکه بتوان بازی Vampyr را شبیه به یک بازی ماجرایی داستان-محور تجربه کرد، بدون شک برای برخی افراد جذاب خواهد بود.

بروزرسان بازی Vampyr طبق گفته‌ی سازندگان آن، سه حالت در مقابل بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. حالتی که اهمیت مبارزات را کم می‌کند «حالت داستانی» (Story Mode) نام دارد. بازی‌کننده‌ها با انتخاب این حالت می‌توانند فقط روی قصه‌ی بازی تمرکز کنند و لازم نیست چندان درگیر مبارزات و ارتقا مهارت‌ها شوند.

از طرف دیگر، یک حالت سخت هم به بازی اضافه می‌شود. در کنار حالت داستانی، بازی‌کننده‌ها این امکان را دارند تا بازی را روی «حالت سخت» (Hard Mode) قرار دهند. کشتن دشمنان در حالت سخت، امتیاز تجربه‌ی کمتری به بازی‌کننده‌ها می‌دهد. در نتیجه بازی‌کننده‌ها برای اینکه قوی‌تر شوند، باید به استفاده از انسان‌های عادی داخل شهر روی بیاورند.

پس از بروزرسانی بازی، برای استفاده از دو حالت جدید Story Mode و Hard Mode باید یک بازی کاملا جدید شروع کرد. امکان تغییر حالت هم پس از شروع بازی، وجود نخواهد داشت.

امکان بازی کردن مثل حالت اولیه‌ی Vampyr هم در قالب یک Normal Mode در بازی وجود خواهد داشت.

در کنار اضافه کردن حالت‌های بازی کردن جدید، استودیوی سازنده‌ی بازی Vampyr هم‌چنین می‌گوید که بهینه‌سازی‌های زیادی روی بازی انجام داده‌اند که در قالب همین آپدیت، به بازی اضافه خواهند شد.

بازی Vampyr از سوی منتقدان بازخوردهای نسبتا مثبتی گرفت، ولی بازی بدون اشکال هم نبود. بیشتر منتقدان به این موضوع که بازی داستان و دنیای خوبی دارد، اشاره کرده بودند. از طرف دیگر، مبارزات بازی و مکانیک‌های و سیستم‌های آن چندان تعریفی و در مقابل دیگر بازی‌های اکشن، حرفی برای گفتن نداشتند.

اینکه بتوان بازی Vampyr را شبیه به یک بازی ماجرایی داستان-محور تجربه کرد، بدون شک برای کسانی که می‌خواهند بی‌خیال مبارزات آن شوند، جذاب خواهد بود.

بروزرسان جدید بازی Vampyr در روز ۲۶ سپتامبر (پس فردا) روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر قابل دانلود خواهد بود.

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post آپدیت جدید Vampyr مبارزات را ساده می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا