اخبار کسب و کار

سیستم مورد نیاز برای اجرای Devil May Cry 5 مشخص شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «دویل می کرای» (Devil May Cry) قرار است بهار سال آینده عرضه شود، ولی از همین حالا سیستم مورد نیازی اجرای بازی مشخص شده است. دیروز فروشگاه‌های دیجیتال بازی، اطلاعات حداقل سیستم و سیستم پیشنهادی برای اجرای «دویل می کرای ۵» (Devil May Cry 5) را منتشر کردند.

اطلاعات رسما از سوی کپ‌کام و در قالب یک بیانیه و خبر از سوی آن‌ها منتشر نشده‌اند، ولی آن‌قدر کامل هستند که می‌توانیم مطمئن باشیم با سیستم مورد نیاز نهایی بازی طرف هستیم.

دویل می کرای ۵ روی موتور پایه‌ی رزیدنت اویل ۷ یعنی RE Engine ساخته می‌شود. در نتیجه به جای بررسی اطلاعات زیر، شاید بهتر باشد به این موضوع فکر کنید که کامپیوتر شما، چگونه رزیدنت اویل ۷ را اجرا کرده بود. دویل می کرای ۵ از نظر گرافیکی از رزیدنت اویل ۷ هم زیباتر شده است، ولی بدون شک از نظر بهینه سازی و اجرا، با چیزی شبیه به رزیدنت اویل ۷ طرف خواهیم بود.

می‌توانید در ادامه سیستم مورد نیاز برای اجرای دویل می کرای ۵ را ببینید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: ویندوز ۷ نسخه ۶۴ بیتی
  • پردازنده: اینتل Core i7-4470 یا بهتر
  • حافظه: ۸ گیگابایت رم
  • کارت گرافیک: انویدیا GTX 760 یا بهتر
  • فضای مورد نیاز: ۳۵ گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • پردازنده: اینتل Core i7-4770 یا بهتر
  • حافظه: ۸ گیگابایت رم
  • کارت گرافیک: انویدیا GTX 960 یا بهتر

بازی دویل می کرای ۵ برخلاف قسمت قبلی آن یعنی DmC توسط سازندگان اصلی این مجموعه ساخته می‌شود. «هیدتاکی ایتسونو»، کارگردان دویل می کرای ۳ و ۴ وظیفه‌ی کارگردانی این بازی جدید را برعهده دارد. از نظر داستانی هم دویل می کرای ۵ پس از دویل می کرای ۲ رخ می‌دهد.

در کنار مشاهده‌ی سیستم مورد نیاز اجرای بازی در استیم، شاهد اطلاعات رونمایی نشده‌ی دیگری هم بوده‌ایم. سه فروشگاه استیم، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، تعداد بازی‌کننده‌های دویل می کرای را «۱ تا ۳ نفر» نوشته‌اند.

بازی Devil May Cry 5

کپ‌کام پیش از این گفته بود که «تمرکز آن‌ها ساخت یک تجربه‌ی کاملا تک نفره برای دویل می کرای ۵ بوده» و «فعلا قصد رونمایی از بخش چند نفره برای بازی را ندارند.»

اگر تریلر جدید دویل می کرای ۵ را که در توکیو گیم شو منتشر شده بود ببینید، صحنه‌ای از تریلر سه شخصیت «دانته»، «لیدی» و «تریش» را کنار یکدیگر در یک مرحله نشان می‌دهد. احتمال این که بازی بخش چند نفره‌ی همکاری داشته باشد کم نیست.

تاریخ عرضه‌ی دویل می کرای ۵ برای روز ۸ مارس سال ۲۰۱۹ میلادی در نظر گرفته شده است. بازی روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

ببینید: تریلر توکیو گیم شو بازی Devil May Cry 5

منبع: GameSpot

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post سیستم مورد نیاز برای اجرای Devil May Cry 5 مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا