اخبار کسب و کار

«ابراهیم» محسن چاوشی سرانجام منتشر شد/ جزئیات این آلبوم

رسانه نوا – تازه‌ترین آلبوم محسن چاوشی که به جنجالی‌ترین اثر وی نیز تبدیل شده بود، سرانجام از صبح امروز یازدهم شهریور ماه منتشر و روانه بازار موسیقی سراسر کشور شد.

به گزارش رسانه نوا، «ابراهیم» نهمین آلبوم موسیقی محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان پس از طی کردن یک ماه جنجالی و پرحاشیه از امروز یکشنبه یازدهم شهریور ماه پس از ۹ ماه تاخیر با ۶ قطعه منتشر شد.

«بِبُر به نام خداوندت»، «در آستانه پیری»، «همراه خاک اره»، «لطفا به بند اول سبابه‌ات بگو»، «ای ماه مهر»، «جهان فاسد مردم را» ۶ قطعه آلبوم «ابراهیم» را تشکیل می‌دهند که همگی از سروده‌های حسین صفا هستند. موسیقی این آلبوم نیز به طور کامل برعهده خود چاوشی بوده و شهاب اکبری و فرشاد حسامی در بخش تنظیم اثر با چاوشی همکاری کرده‌اند و میثم مروستی و عادل روحنواز نیز نوازندگان آلبوم هستند. ضمن اینکه هادی حسینی تهیه کننده آلبوم «ابراهیم» است و مهدی معزی، ابوالفضل افشاری و محسن عسگری نیز به ترتیب مدیر اجرایی، مدیر هماهنگی و گرافیت اثر جدید چاوشی هستند.

گفتنی است؛ پس از پخش موفقیت آمیز امیر بی‌گزند در سال ۹۵، مخاطبان محسن چاوشی در انتظار پخش آلبوم جدید او ماندند. این آلبوم که ابراهیم نام گرفت با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو شد تا جایی که گمان می‌رفت مجوز آلبوم صادر نشده و پخش آلبوم به صورت غیر مجاز صورت گیرد. اما نهایتا مجوزهای لازمه صادر شد و پخش رسمی آلبوم در ایران انجام شد. هیچ‌کدام از قطعات آلبوم قبلا به صورت تک‌آهنگ وارد بازار نشده که این مسئله خود بر جذابیت آلبوم افزوده است.

نوشته «ابراهیم» محسن چاوشی سرانجام منتشر شد/ جزئیات این آلبوم اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا