اخبار کسب و کار

شارژر وایرلس گوگل برای پیکسل ۳ لو رفت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

علاوه بر تمام چیزهایی که از پیکسل ۳ و پیکسل ۳ اکس‌ال دیده‌ایم، شایعاتی شنیده می‌شد درباره یک Pixel Stand که درواقع یک شارژر وایرلس و داک خواهد بود. حالا تصاویری منتشر شده که تقریبا ما را با پیکسل استند بیشتر آشنا می‌کند. این تصاویر توسط ۹To5Google و از نسخه بتا اپلیکیشن Google کشف و منتشر شده‌اند.

هنوز هیچ اطلاعات خاصی از این استند منتشر نشده اما با توجه به گیف‌هایی که به دست آمده‌اند، گویا گوگل ویژگی‌های خاصی برای کاربرانی که گوشی خود را با پیکسل استند شارژ می‌کنند، در نظر گرفته است.

همانطور که در گیف بالا می‌بینید، می‌توانید گوشی پیکسل خود را به یک نمایشگر آلبوم تصاویر در هنگام شارژ تبدیل کنید. همچنین در کدهای اپلیکیشن گوگل مشخص شده که گویا گوگل اسیستنت نیز با پیکسل استند سازگاری دارد. درواقع وقتی گوشی روی داک قرار گرفته باشد، احتمالا می‌توانید بدون آنلاک کردن گوشی، از گوگل اسیستنت استفاده کنیم. برای مثال در گیف زیر شاهد نوتیفیکیشن‌ها و آلارم‌ها هستیم که شاید این اطلاعات با گوگل اسیستنت نمایش داده می شود. رویداد‌های تقویم، پیام‌ها و موسیقی درحال پخش نیز در این حالت نمایش داده می‌شوند.

این شارژر وایرلس و استند احتمالا همراه با پیکسل ۳ و پیکسل ۳ اکس‌ال معرفی خواهد شد. تاریخ معرفی جدیدترین گوشی‌های گوگل، ۱۷ مهرماه تعیین شده و مراسم آن در شهر نیویورک برگزار می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به پیکسل ۳، برچسب مربوط به خبرهای این گوشی در دیجی‌کالا مگ را دنبال کنید.

منبع: TheVerge

The post شارژر وایرلس گوگل برای پیکسل ۳ لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا