اخبار کسب و کار

راهنمای خرید لوازم خانگی برقی سبک از دیجی‌کالا

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

در آستانه آغاز نیمه دوم سال هستیم. نیمی از سال سپری شده و نیمه دشوارتر سال در راه است. دشوار از این نظر که در نیمه دوم سال خانواده‌ها و افراد محصل با مدرسه و دانشگاه درگیر هستند و از نظر آب و هوایی نیز در برخی از مناطق با شرایط دشوارتری نسبت به آب و هوای نیمه نخست سال مواجه خواهیم بود. در این شرایط شاید تصمیم بگیرید که پیش از آغاز فصلی جدید دستی به روی خانه خود بکشید و با جایگزین کردن یا خرید لوازم خانگی جدید، روح تازه‌ای به منزل خود ببخشید و برای پاییز و زمستان تجهیز شوید. در ادامه به مرور رسته محصولات خانگی برقی دیجی‌کالا می‌پردازیم؛ شاید کالایی که به آن نیاز دارید را بتوانید در این دسته پیدا کنید.

دسته لوازم خانگی برقی دیجی‌کالا ۱۳ زیرمجموعه دارد که از یخچال و اجاق گاز تا اتو و جاروبرقی را شامل می‌شود. ما در این مقاله به مرور ۷ گروه از این مجموعه می‌پردازیم که لوازم خانگی برقی سبک را شامل می‌شوند.

نوشیدنی‌ساز

اگر اهل نوشیدن انواع نوشیدنی‌های طبیعی هستید، احتمالا از تهیه این نوشیدنی‌ها در منزل نیز لذت خواهید برد. دسته نوشیدنی‌سازها شامل آبمیوه‌گیری، آب مرکبات گیر، چای‌ساز، کتری برقی، سماور برقی، قهوه‌ساز، اسپرسوساز و آبسردکن است. انواع آبمیوه‌گیری و آب مرکبات گیر کاملا مناسب فصل پاییز است. به کمک این دستگاه‌ها می‌توانید آب میوه طبیعی از میوه‌های آبدار پاییزی تهیه کنید. انواع متنوع قهوه‌سازهای موجود در این دسته هم می‌توانند انتخابی مناسب برای طرفداران محبوب‌ترین نوشیدنی گرم دنیا باشند.

لوازم مکمل آشپزخانه

ترازو وسیله‌ای است که در هر آشپزخانه‌ای کاربرد دارد. برای وزن کردن مواد اولیه تهیه انواع غذاها و دسرها، وزن کردن سبزیجات و گوشت برای قرار دادن در فریزر و موارد مشابه، وجود یک ترازو بسیار ضروری است. در دسته لوازم مکمل آشپزخانه می‌توانید انواع مختلفی از ترازوهای دیجیتالی و آنالوگ مناسب برای آشپزخانه را پیدا کنید. در این دسته علاوه بر انواع ترازوهای آشپزخانه، وسیله‌های دیگری مانند درب قوطی باز کن نیز وجود دارد. اما شاید هیجان‌انگیزترین محصول این دسته چشمه شکلات باشد؛ دستگاهی کاربردی برای کسانی که به تهیه دسرهای شکلاتی علاقمندند.

خردکن و غذاساز

در آشپزخانه کدبانوهای حرفه‌ای وجود یک دستگاه غذاساز بسیار کار راه‌انداز است. این دستگاه‌ها مواد غذایی، سبزی‌ها و صیفی‌ها را خورد و آماده آشپزی می‌کند. همزن، مخلوط کن، چرخ گوشت و خرد کن دیگر وسیله‌های این دسته هستند. اگر با علاقه آشپزی و زمان زیادی صرف تهیه انواع غذاهای خلاقانه می‌کنید حتما می‌توانید وسیله‌ای کاربردی برای آشپزخانه خود از بین محصولات این دسته پیدا کنید.

لوازم ویژه خانگی برقی

این دسته از محصولات لوازم خانگی برقی پر از انواع دستگاه‌های عجیب و غریب و جالب است. در این دسته می‌توانید هم کرسی تاشو برای سفره شب یلدای خود پیدا کنید و هم دستگاه پشمک ساز و بستنی ساز خانگی برای شاد کردن کودکان در خانه. در این دسته محصولات عجیب‌تری مانند زباله محو کن و جا اسپندی برقی نیز می‌توانید پیدا کنید. البته که وسیله‌های کاربردی‌تری همچون میوه و سبزی خشک کن، کیک‌پز برقی، پاپ‌کورن‌ساز و پرزگیر لباس نیز در بین محصولات این دسته می‌توان پیدا کرد. حتی اگر قصد خرید هیچ یک از این کالاها را نداشته باشید، باز هم نگاه کردن به لیست کالاهای عجیب و جالب این گروه خوشایند خواهد بود.

تصفیه کننده آب

آب آشامیدنی سالم می‌تواند از بروز بسیاری از بیماری‌های گوارشی پیش‌گیری کند. در برخی مناطق با توجه به بافت زمین شناختی منطقه ممکن است آب لوله‌کشی دارای مواد محلول اضافی باشد. آهک و سنگ ریزه و حتی مواد شیمیایی مانند کلر و آرسنیک اگر از حدی بیشتر باشند ممکن است سلامت افراد را به خطر بیندازد. در این شرایط بهترین و مطمئن‌ترین کار تهیه یک دستگاه تصفیه آب خانگی است. این دستگاه‌ها در زیر سینک ظرف‌شویی نصب می‌شوند و آب لوله‌کشی را به سالم‌ترین حالت ممکن تبدیل می‌کنند. در این دسته می‌توانید انواع متنوع از تصفیه کننده‌های آب با محدوده قیمتی مختلف پیدا کنید.

لوازم شست و شو و نظافت

در این دسته از محصولات می‌توان انواع جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی را پیدا کرد. اما همان‌طور که ابتدای مقاله هم گفتیم در این مطلب قصد داریم دستگاه‌های کوچک و سبک را معرفی کنیم. بنابر این به سراغ اعضای کوچک‌تر این خانواده می‌رویم. جارو شارژی، بخارشو، اتو، سرامیک‌شوی، فرش‌شوی و مینی واش از جمله وسیله‌هایی هستند که در این دسته می‌توانید پیدا کنید. هر یک از این دستگاه‌ها می‌توانند به تمیز و مرتب‌تر کردن منزل و لباس‌های شما کمک کنند. جارو برقی رباتیک، بخارگر و مینی‌واش جزو جالب‌ترین کالاهای این دسته هستند.

تهویه، سرمایش و گرمایش

آخرین دسته محصولاتی که در این مطلب معرفی می‌کنیم مجموعه وسیله‌هایی هستند که سرما و گرمای منزلتان را به میزان ایدئال شما نزدیک می‌کنند. شوفاژ برقی، بخاری برقی، پنکه، بخاری، کولر آبی، کولر گازی، پکیج شوفاژ دیواری گازسوز، آبگرمکن، مبدل حرارتی، فن کویل و تصفیه کننده هوا کالاهای این دسته از محصولات را تشکیل می‌دهند. روزهای گرم تابستان را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون در آغاز فصل سرد قرار داریم و شاید کالاهای مربوط به گرمایش در این دسته در این زمان کاربرد بیشتری داشته باشند.

این بار پیش از انجام خرید خود در کمپین خرید سر ماه، به دسته لوازم برقی خانگی دیجی‌کالا هم سر بزنید و در کنار تمام خریدهای دیگری که در ابتدای ماه انجام می‌دهید، لوازم خانگی برقی منزل خود را هم تکمیل کنید.

The post راهنمای خرید لوازم خانگی برقی سبک از دیجی‌کالا appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا