اخبار کسب و کار

نسخه VIP آلبوم ابراهیم محسن چاوشی را از دیجی‌کالا بخرید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی بعد از کش و قوس‌های فراوان مجوز گرفت و در سه نسخه فیزیکی برای علاقمندان این خواننده پرطرفدار عرضه شد. محسن چاوشی طرفدارانش را غافلگیر کرده و نسخه‌های متنوعی از آلبوم «ابراهیم» به بازار عرضه کرده که هر کدام ویژگی‌های خودشان را دارند. خرید آلبوم ابراهیم محسن چاوشی از دیجی‌کالا در هر سه نسخه برای هواداران امکان‌پذیر است.

طبعا یک پک معمولی اولین و ساده‌ترین انتخاب برای آلبوم جدید محسن چاوشی است. از همان پک‌های مقوایی که در سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شوند و بالطبع قیمت مناسب‌تری هم نسبت به نسخه‌های دیگر دارند. اطلاعات خاصی در این پک منتشر نشده و فقط اسم نوازنده‌ها و شش قطعه‌ای که بالاخره مجوز گرفته‌اند، آمده است. این شش قطعه عبارتند از: «ببر به نام خداوندت» که احتمالا قطعه اصلی آلبوم است و نام آلبوم یعنی «ابراهیم» هم از همین قطعه آمده و اشاره به قصه قربانی شدن حضرت اسماعیل توسط حضرت ابراهیم به اذن خدا دارد، «در آستانه پیری»، «همراه خاک اره»، «لطفا به بند اول سبابه‌ات بگو»، «ای ماه مهر» و «جهان فاسد مردم را».

همه اشعار آلبوم سروده حسین صفاست که از ابتدای کار چاوشی با او همراه بوده و آهنگسازی همه قطعات هم برعهده محسن چاوشی است.

خرید آلبوم ابراهیم چاوشی (نسخه معمولی)

نسخه دیگر آلبوم به شکل دیجی‌پک است. برای کسانی که سی‌دی‌های موسیقی‌شان را آرشیو می‌کنند و به کاورهای شیک‌تر علاقه دارند. داخل این دیجی‌پک‌ها بروشوری هست که اطلاعات مربوط به قطعات و نوازنده‌ها در آن درج شده است.

خرید آلبوم ابراهیم چاوشی (نسخه دیجی‌پک)

اما نسخه سوم از همه هیجان‌انگیزتر است. محسن چاوشی برای هوادارانش این‌بار یک نسخه اختصاصی به بازار عرضه کرده است. روی جلد نسخه اسپشیال امضای خود محسن چاوشی است و داخل آن به جز سی‌دی موسیقی کتاب اشعار حسین صفا با امضای خود شاعر هم موجود است. این اولین‌باری است که محسن چاوشی یک پکیج VIP برای هوادارانش روانه بازار می‌کند.

خرید آلبوم ابراهیم چاوشی (نسخه VIP)

نسخه فیزیکی آلبوم «ابراهیم» با یک هفته تاخیر از یازدهم شهریور وارد بازار شده. در حالی که هنوز به بازار نیامده پیش‌فروش آن بازار موسیقی را تحت‌تاثیر خودش قرار داده است.

The post نسخه VIP آلبوم ابراهیم محسن چاوشی را از دیجی‌کالا بخرید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا