اخبار کسب و کار

راهنمای خرید لوازم بهداشت فردی از دیجی‌کالا

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

اول هر ماه که وقت خرید می‌شود، قسمتی از سبد خرید ما را لوازم بهداشتی و شخصی تشکیل می‌دهد. لوازم بهداشتی شخصی شامل شامپو، نرم کننده، کرم دست، کرم صورت، مام و اسپری، صابون، مسواک و خمیردندان، تیغ اصلاح و لوازم شخصی دیگر است. لوازم بهداشتی را چند سالی است که می‌توانید از فروشگاه دیجی‌کالا به صورت آنلاین خریداری کنید؛ اما دیجی‌کالا کمپین جدیدی به راه انداخته است که در آن می‌توانید خیلی راحت‌تر از قبل، کالاهای لیست خرید سر ماه خود را تهیه کنید. پس شما هم لیست خرید خود را دربیاورید و اول ماه به سایت دیجی‌کالا سر بزنید تا همه لوازم مورد نیاز خود را با چند کلیک سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. در این مطلب لیست راهنمای خرید برای تمام لوازم بهداشتی که ممکن است اول هر ماه بخرید، به صورت تفکیک شده قرار دارد.

مراقبت از پوست

برای داشتن پوست خوب چه در صورت و چه در بدن، نیاز به عادت‌های جدید برای مراقبت از پوست داریم. عادت‌های مراقبت از پوست شامل مجموعه‌ای از رفتارهای روزانه صحیح به صورت مداوم است؛ عادت‌هایی مثل استفاده از کرم مرطوب کننده و نرم کننده، کرم ضدآفتاب، کرم دورچشم و از سنی به بعد کرم ضد چروک. افراد پوست‌های مختلفی دارند و هرکدام از انواع پوست در سنین و فصول متفاوت، نیاز به مراقبت متفاوتی نیز دارند.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در رسته لوازم بهداشتی خود دارای انواع محصولات مراقبت از پوست صورت و بدن است. انواع کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی که برای مراقبت از پوست در برابر آفتاب به صورت روزانه به آن نیاز داریم در کنار انواع کرم ضد چروک شب و روز که برای نواحی مختلف صورت استفاده می‌شوند و علاوه بر پیشگیری از پیری، عوارض پیری را هم برطرف می‌‌کنند و پوست شما را مانند دل‌تان جوان می‌کند. همچنین انواع کرم مرطوب کننده و آب‌رسان پوست که رطوبت از دست رفته پوست را به آن برمی‌گرداند و باعث نرمی، شفافی و افزایش خاصیت کشسانی پوست می‌شوند. انواع لوسیون و کرم مرطوب کننده بدن نیز در کنار محصولات برنزه کننده بدن به فروش می‌رسند که پوست بدن شما را در تمام فصول سال نرم، درخشان و خوش‌رنگ خواهند کرد.

بهداشت دهان و دندان

بهداشت

یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین بخش‌های بهداشت فردی، رعایت بهداشت دهان و دندان است. با رعایت بهداشت دهان و دهان یعنی مسواک زدن به صورت مرتب، استفاده از نخ دندان و دهان‌شویه، علاوه بر محافظت از دندان‌ها و لثه از بسیاری از بیماری‌های قلبی و عروقی هم پیشگیری می‌کند. خیلی از افراد به دلیل عدم رعایت بهداشت دهان و دندان، سالانه به ناچار وقت و هزینه زیادی صرف مراجعه به دندان‌پزشک می‌کنند. خیلی راحت می‌توان با ایجاد عادت‌های صحیح این هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش داد. عادت‌های ساده‌ای مثل مسواک زدن و استفاده از نخ دندان به صورت روزانه برای از بین بردن جرم میان دندان‌ها که باعث پوسیدگی و تغییر رنگ دندان می‌شوند.

دیجی‌کالا در رسته لوازم بهداشتی خود انواع لوازم بهداشت دهان و دندان را دارد؛ مسواک معمولی و مسواک برقی در کنار لوازم مصرفی که معمولا در لیست خرید سرماه قرار دارند مثل خمیردندان و دهان‌شویه با برندهای معروف ایرانی و خارجی را می‌توانید هر زمانی که نیاز داشتید از دیجی‌کالا به صورت آنلاین بخرید. برای خمیردندان شما انتخاب‌های متنوعی دارید، خمیردندان حاوی فلوراید، خمیردندان سفید کننده، خمیردندان بدون فلوراید و گیاهی و حتی خمیردندان زغالی که از زغال فعال در ترکیبات آن استفاده شده است؛ انتخاب شما چیست؟ خمیردندان سفید کننده یا خمیردندان بدون فلوراید؟

ضد تعریق

ضد تعریق

بدن ما در هر ساعت از شبانه روز در حال تعریق است. میزان تعریق با توجه به فعالیت فیزیکی ما، هورمون‌ها، نوع فعالیت غده تیروئید و حتی ژن ما، تغییر می‌کند. بدن ما درواقع با تعریق سموم و خیلی از موادی که به آن احتیاجی ندارد را از طریق منافذ تعریق دفع می‌کند. اما معمولا عرق بوی بد و ناخوشایندی دارد و همه به فکر جلوگیری از بوی عرق هستند. راه‌های زیادی برای جلوگیری از بوی عرق وجود دارد و شما می‌توانید از میان آن‌ها اسپری ضدتعریق، مام روغنی، مام صابونی، پودر ضد تعریق، کرم یا ژل ضد تعریق را برای خود انتخاب کنید.

می‌‌‌‌توانید انواع لوازم و محصولات ضد تعریق را در گروه لوازم بهداشتی دیجی‌کالا پیدا کنید. در این گروه انواع اسپری، استیک، ژل و کرم ضد تعریق از برندهای ایرانی و خارجی وجود دارد و کار را برای ما ساده کرده است. دیگر لازم نیست برای پیدا کردن اسپری زیربغل خود هر ماه از این داروخانه به آن فروشگاه بروید؛ در عوض می‌توانید انواع اسپری‌ها را یک جا پیدا کنید و اسپری همیشگی یا یک دئودورانت جدید با اسانس‌ و رایحه جدید انتحاب کنید.

مراقبت از مو

مراقبت از مو

مراقبت از مو فقط به خانم‌ها مربوط نمی‌شود و آقایان هم باید به موها و پوست سر خود رسیدگی کنند. برای داشتن موی سالم عادت‌های زیادی را باید ترک کنید و در عوض عادت‌های دیگری را به مراقبت‌های روزانه خود اضافه کنید.

عادت اول می‌تواند استحمام به موقع و استفاده از شامپوی مناسب باشد. زود به زود دوش گرفتن به همان اندازه به موها آسیب می‌رساند که استفاده از شامپوی نامناسب این کار را می‌کند. شامپوی سر هر فرد باید متناسب با موی او انتخاب شود. موهای فر و مجعد به یک نوع شامپو و موهای رنگ شده یا موهای لخت و نازک به نوع دیگری از شامپو نیاز دارند.

عادت دوم استفاده از نرم‌کننده مو مناسب است. اگر موهای فر، مجعد یا رنگ شده دارید، موهای شما به نرم‌کننده احتیاج دارد. نرم کننده گره‌ های مو را باز می‌کند، به موها رطوبت می‌دهد و از خشکی و مو خوره پیشگیری می‌کند.

مرحله بعد استفاده از ماسک مو است. ماسک مو را می‌توان برای انواع مو استفاده کرد چراکه انواع مختلفی دارد؛ مانند ماسک مغذی و تغذیه کننده مو، ماسک مو آب‌رسان، ماسک مو ضد مو خوره، ماسک تقویت کننده مو و غیره.

مرحله بعد هم مراقبت‌های مو بعد از حمام هستند. شما می‌توانید بعد از حمام از محصولاتی مانند روغن مو، لوسیون مو، کرم مو یا سرم و اسپری مو استفاده کنید تا هم به موهایتان حالت دهید و هم از خشکی و ریزش آن‌ها جلوگیری کنید. علاوه بر این برخی از آقایان باید مرحله دیگری به مراقبت‌های روزانه خود اضافه کنند و آن مراقبت از ریش و سبیل است.

شما می‌توانید انواع شامپو، نرم کننده، کرم، لوسیون و روغن مو را از دیجی‌‌کالا بخرید. از انواع شامپو ضد ریزش و ماسک موهای خوش‌بو با رایحه گل‌ها و میوه‌ها گرفته تا شامپو مخصوص آقایان و روغن تقویت ریش و سبیل در کنار اسپری و ژل حالت دهنده مو در این گروه قرار گرفته است. همچنین شامپو بچه و نرم کننده مو کودکان را با برندهای خارجی و ایرانی از لینک زیر می‌توانید مشاهده کنید.

لوازم اصلاح مو

خود تراش و ژیلت

خرید لوازم اصلاح مو صورت و بدن برای خانم‌ها و آقایان جزو موارد ضروری است که به صورت میانگین یک یا چند بار در ماه انجام می‌دهند. هنگام رویش موهای زاید بدن مواد زایدی را همراه با آن دفع می‌کند و به همین دلیل است که پزشکان اصلاح کردن موهای زائد را به صورت مرتب توصیه می‌کنند. امروزه تنوع زیادی در محصولات موبر وجود دارد و شما با توجه به نوع پوست و موی خود می‌توانید هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید.

لوازم اصلاح مو بانوان شامل خودتراش و تیغ اصلاح، کرم موبر، نوار موبر، وکس موبر، اسپری فوم موبر و پودر موبر سنتی می‌شود. لوازم اصلاح آقایان اما تنوع کمتری دارد و معمولا به خودتراش و تیغ اصلاح، فوم و ژل اصلاح و افترشیو ختم می‌شود.

برای خرید لوازم اصلاح مو صورت و بدن می‌توانید به گروه لوازم بهداشتی دیجی‌کالا سر بزنید. در این گروه انواع تیغ اصلاح و خودتراش ژیلت و بیک مخصوص آقایان و بانوان به همراه تیغ یدک یک لبه و چند لبه آن‌ها وجود دارد. خانم‌ها نیز خیلی راحت می‌توانند لوازم اصلاح خود را به صورت ماهانه از دیجی‌کالا بخرند. انواع کرم، فوم و نوار موبر به همراه خودتراش‌های مخصوص بانوان در گروه لوازم اصلاح مو قرار دارد که با رایحه‌های متنوع و برای پوست‌های مختلف طراحی شده‌اند.

The post راهنمای خرید لوازم بهداشت فردی از دیجی‌کالا appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا