اخبار کسب و کار

سامسونگ گوشی میان‌رده گلکسی A7 جدید را معرفی کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

روز گذشته اولین عکس‌های منتشر شده از گوشی گلکسی A7 نسخه ۲۰۱۸ را به شما نشان دادیم و حالا در کمتر از ۲۴ ساعت، این گوشی رسما معرفی شده است. Galaxy A7 2018 اولین گوشی هوشمند با سه دوربین از طرف سامسونگ خواهد بود.

گلکسی A7 جدید به یک نمایشگر Super AMOLED با اندازه ۶ اینچ و رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. نکته جالب اینجاست که اسمی از پردازنده این گوشی نداریم اما می‌دانیم که یک چیپست ۸ هسته‌ای با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز در این گوشی استفاده خواهد شد. همچنین سه مدل برای این گوشی وجود خواهد داشت که دو مدل به چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند و مدل سوم ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

مشخصا مهم‌ترین بخش این گوشی دوربین سه گانه در پشت آن خواهد بود. آنطور که سامسونگ اعلام کرده، دوربین اصلی دستگاه در وسط این ترکیب قرار دارد که به سنسوری ۲۴ مگاپیکسلی با لنز f/1.7 مجهز شده است. دوربین پایینی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است که لنز با زاویه دید عریض ۱۲۰ درجه (مشابه گوشی‌های ال‌جی) با f/2.4 در جلوی آن قرار گرفته است. در نهایت دوربین بالایی نیز همانطور که حدس زده بودیم، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی است و برای عکس‌های پرتره استفاده می‌شود و به سنجش عمق میدان کمک می‌کند.

منبع انرژی این گوشی یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری است. همچنین سیستم عامل دستگاه اندروید ۸.۰ خواهد بود و رابط کاربری Samsung Experience روی آن سوار شده است. سنسور اثر انگشت نیز در لبه کناری این گوشی قرار گرفته که این هم اولین باری است که سامسونگ دست به چنین اقدامی زده است.

یک نکته عجیب که در عکس‌های این گوشی وجود دارد، این است که در فریم کناری گوشی هیچ خطی برای آنتن‌های دستگاه دیده نمی‌شود. از این رو ممکن است فریم دور گوشی به جای فلز، جنس پلاستیکی داشته باشد و یا ممکن است پوشش رنگی پلاستیکی روی آن قرار گرفته باشد. متاسفانه سامسونگ در این زمینه چیزی اعلام نکرده و تا عرضه این گوشی به بازار باید برای فهمیدن آن صبر کنیم.

این دستگاه در برخی کشورهای اروپایی و همینطور در برخی بازارهای آسیایی از پاییز امسال عرضه می‌شود. همچنین سامسونگ درباره قیمت این گوشی اطلاعاتی منتشر نکرده اما ممکن است در مراسمی که ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود، این شرکت قیمت و اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر کند.

منبع: GSMArena

The post سامسونگ گوشی میان‌رده گلکسی A7 جدید را معرفی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا