اخبار کسب و کار

گوگل پیکسل ۳ را در قاب رسمی ببینید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

دیگر چیزهایی که از پیکسل ۳ لو می‌روند، موارد کوچکی هستند و خیلی ما را هیجان زده نمی‌کند اما متاسفانه هر چیزی که لو می‌رود، بار دیگر بریدگی بزرگ در گوشی پیکسل ۳ اکس‌ال را تایید می‌کند. این بار قاب این گوشی که از سری قاب‌هایی است که خود گوگل برای پیکسل‌ها می‌سازد و پوشش پارچه‌ای دارد، لو رفته است. پیش‌تر این مدل قاب‌ها را برای گوشی پیکسل ۲ دیده بودیم و مشاهده دوباره آن، خبر خوبی است.

اگر همه چیز مثل سال گذشته باشد، گوگل این قاب محافظ را با توجه به رنگ آن با نام کربن عرضه می‌کند. همچنین پیکسل ۲ چنین قابی را در رنگ خاکستری روشن هم موجود داشت که با نام Cement عرضه می‌شد. رنگ‌های Midnight و Coral نیز ممکن است امسال هم برای این قاب محافظ وجود داشته باشد. خود پیکسل ۳ نیز در رنگ‌های مشکی، سفید و لیمویی عرضه می‌شود.

دو گوشی پیکسل با مشخصات سخت‌افزاری مشابه اما همانطور که شاهد هستید، با طراحی متفاوت در بخش جلویی و طراحی یکسان در بخش پشتی عرضه می‌شوند. این گوشی‌ها به اسنپ‌دراگن ۸۴۵ مجهز خواهند شد و چهار گیگابایت رم خواهند داشت. همچنین همانطور که در تصاویر بار دیگر تایید می‌شود، دوربین اصلی این گوشی‌ها تکی خواهد بود و در شایعات شنیده بودیم که این دوربین همچنان ۱۲ مگاپیکسلی است. در بخش جلویی اما برای اولین بار در یک گوشی پیکسل شاهد هستیم که از دو دوربین سلفی استفاده شده و یکی از آن‌ها لنزی عریض خواهد داشت. تا کنون اطلاعات زیادی از نسخه بزرگ‌تر این گوشی‌ها یعنی پیکسل ۳ اکس‌ال لو رفته که شامل ویدیو آنباکسینگ و حتی تعدادی نمونه عکس گرفته شده با دوربین دستگاه می‌شود. گوشی کوچکتر اما خیلی خوب توانسته خود را از دست لو دهندگان مخفی نگه دارد.

پیکسل‌های جدید گوگل در تاریخ ۱۷ مهرماه به صورت رسمی در شهر نیویورک معرفی خواهند شد. با وجود این حجم از اطلاعات لو رفته دیگر نمی‌دانیم گوگل چه چیزی را می‌خواهد معرفی کند! شما درباره این دو گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post گوگل پیکسل ۳ را در قاب رسمی ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا