اخبار کسب و کار

پیش‌بینی: آیفون XS مکس محبوب‌تر از XS و آیفون XR محبوب‌تر از هر دو

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

بعد از گذشت چند روز از پیش‌فروش آیفون XS و XS مکس و سری چهارم اپل واچ، مینگ چی کو (تحلیلگر محصولات اپل)، تحلیل خود را در مورد فروش این گجت‌ها منتشر کرده است. در یادداشتی که او برای سرمایه‌گذاران ارسال کرده، گفته که مطابق انتظارها، استقبال از آیفون XS مکس عالی بوده ولی تقاضا برای آیفون XS پایین‌تر از حد انتظار بوده است.

«کو» پیش‌بینی کرده که ۲۵ تا ۳۰ درصد فروش آیفون‌های جدید مربوط به آیفون XS مکس خواهد بود و پیش‌بینی مربوط به درصد فروش آیفون XS را به ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داده است. همچنین «کو» انتظار دارد که بعد از عرضه آیفون XR در ماه اکتبر، این گوشی حدود ۵۵ تا ۶۰ درصد از فروش آیفون‌های جدید را از آن خود می‌کند.

آیفون XS مکس در بین کاربران چینی محبوبیت زیادی دارد.

آیفون XS مکس در بین کاربران چینی محبوبیت زیادی دارد که بخشی از آن به بهره‌گیری این گوشی از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و معرفی یک رنگ طلایی جدید برمی‌گردد. به گفته‌ی «کو»، آیفون‌های ۲۰۱۸ در مقایسه با سال گذشته فروش بهتری خواهند داشت و تا پایان ۲۰۱۸، حدود ۷۵ تا ۸۰ میلیون دستگاه از این گجت‌ها به فروش خواهد رسید.

در نهایت، طبق اظهارات «کو»، تقاضا برای سری چهارم اپل واچ بیش از انتظارات بوده است. بیش از ۵۵ درصد از پیش‌خریدها، مربوط به این ساعت هوشمند است که این درصد بیش از درصد پیش‌خرید مربوط به سری سوم اپل واچ به حساب می‌آید. این تحلیلگر معتقد است که اپل در سال جاری حدود ۱۸ میلیون ساعت هوشمند را روانه بازار می‌کند. بخشی از این علاقه‌ی زیاد به این ساعت هوشمند، به ارائه‌ی قابلیت ثبت نوار قلب برمی‌گردد که تا حد زیادی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

منبع: GSM Arena

The post پیش‌بینی: آیفون XS مکس محبوب‌تر از XS و آیفون XR محبوب‌تر از هر دو appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا