اخبار کسب و کار

گلکسی نوت ۹ در آتش؛ آیا کابوس نوت ۷ برای سامسونگ تکرار می‌شود؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

نیویورک پست از آتش گرفتن یک دستگاه گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹ در داخل کیف دستی یک زن در نیویورک خبر داد. براساس این گزارش خانم Diane Chung هنگام کار کردن با گوشی گلکسی نوت ۹ خود متوجه افزایش دمای ناگهانی گوشی می‌شود؛ به طوری که از ادامه کار با گوشی منصرف شده و آن را در کیف دستی خود قرار می‌دهد. پس از چند لحظه متوجه خروج دود غلیظی از درون کیف دستی خود می‌شود. او پس از خالی کردن محتویات کیف درمی‌یابد که گوشی نوت ۹ آتش گرفته است. این حادثه کابوس نوت ۷ را برای سامسونگ یادآوری می‌کند.

خانم چانگ در دادخواستی که به دادگاه عالی کوئینز ارائه کرده، اعلام کرده است که پس از خالی کردن محتویات کیف، آتش‌سوزی همچنان ادامه داشته تا این که فردی به کمک او آمده و گوشی در حال سوختن را درون یک ظرف آب قرار داده تا آتش سوزی متوقف شود.

در سال ۲۰۱۶ گزارش‌های مختلفی از انفجار و آتش گرفتن گوشی‌های گلکسی نوت ۷ منتشر شد. در پی این اتفاقات سامسونگ ناچار شد تولید این گوشی را متوقف کند. DJ Koh، رئیس بخش تلفن همراه سامسونگ در آن زمان ضمن عذرخواهی از مشتریان سامسونگ گفته بود که این اتفاق هرگز دیگر تکرار نخواهد شد. کوه پس از عرضه گلکسی نوت ۹ هم اعلام کرده بود:‌ باتری گلکسی نوت ۹ امن‌‌تر از همیشه است و کاربران دیگر در مورد باتری‌ها نگران نباشند.

در پی اتفاقی که برای خانم چانگ رخ داد سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ امنیت کاربران سامسونگ برایش بسیار مهم است و کیفیت گوشی‌های گلکسی موجود در ایالات متحده را تضمین می‌کند. در این بیانیه همچنین اعلام شده که تا قبل از این اتفاق گزارش مشابهی در مورد گلکسی نوت ۹ منتشر نشده بود و در حال تحقیق روی این موضوع هستیم.

ممکن است این حادثه یک اتفاق غیر طبیعی باشد و لزوما نشان‌دهنده‌ی نقص فنی در تمام گوشی‌های نوت ۹ نیست؛ اما اگر اتفاقات مشابهی پیش بیاید کابوس نوت ۷ برای سامسونگ تکرار خواهد شد و احتمالا آینده گوشی‌های نوت را با مشکل جدی مواجه خواهد کرد.

منبع:‌ Cnet

The post گلکسی نوت ۹ در آتش؛ آیا کابوس نوت ۷ برای سامسونگ تکرار می‌شود؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا