اخبار کسب و کار

اپل میانگین قیمت آیفون‌ها را ۲۰ درصد افزایش داده است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

در حال حاضر، قیمت آیفون‌های اپل از ۴۴۹ دلار آغاز می‌شود و به ۱۴۴۹ دلار می‌رسد و این یعنی میانگین قیمت آیفون ۷۶۵ دلار است.

تحلیلگران شرکت Loup Ventures بعد از معرفی آیفون‌های جدید، میانگین قیمت آیفون‌های موجود را محاسبه کرده‌اند. در حال حاضر، قیمت آیفون‌ها از ۴۴۹ دلار آغاز می‌شود و به ۱۴۴۹ دلار می‌رسد و این یعنی میانگین قیمت آیفون ۷۶۵ دلار است. در سال گذشته این عدد ۶۳۶ دلار بود (از قیمت ۳۴۹ دلار تا ۱۱۴۹ دلار) و این یعنی شاهد افزایش ۲۰ درصدی میانگین قیمت آیفون‌ها هستیم. این تحلیلگران در گزارش خود نوشته‌اند که اپل بار دیگر توانایی خود را در زمینه‌ی افزایش قیمت گوشی‌های خود نشان داده است.

این تحلیلگران برای سال مالی ۲۰۱۹ اپل که از ماه آینده آغاز می‌شود، پیش‌بینی کرده‌اند که آیفون XR سی و هشت درصد از فروش را از آن خود خواهد کرد و درصد فروش مربوط به آیفون XS مکس و آیفون XS به ترتیب ۱۲ و ۹ درصد خواهد بود. روی هم رفته، این افراد معتقدند که در سال مالی ۲۰۱۹، مدل‌های ۲۰۱۸ حدود ۵۹ درصد از فروش کلی آیفون‌ها را در بر می‌گیرند، در حالی که در سال مالی ۲۰۱۸، حدود ۵۴ درصد از این فروش مربوط به مدل‌های ۲۰۱۷ بود.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند در سال مالی ۲۰۱۹ حدود ۲۲۵ میلیون آیفون به فروش خواهد رسید.

این تحلیلگران بعد از معرفی آیفون‌های جدید، پیش‌بینی خود را در زمینه آمار کلی فروش آیفون‌ها در سال مالی ۲۰۱۹ تغییر نداده‌اند. آن‌ها همچنان معتقدند که در این دوره زمانی، حدود ۲۲۵ میلیون آیفون به فروش می‌­رسد. البته آن‌ها پیش‌بینی مربوط به فروش اپل واچ را از ۲۵ میلیون به ۳۱ میلیون دستگاه افزایش داده‌اند. در نهایت آن‌ها خاطرنشان کرده‌اند که در زمینه ساعت‌های هوشمند، فاصله اپل با رقبا روزبه‌روز بیشتر از گذشته می‌شود که این موضوع به دو عامل اصلی برمی‌گردد. اولاً، توسعه‌دهندگان با استفاده از WatchKit به‌راحتی می‌توانند اپلیکیشن‌های مختلفی را برای اپل واچ توسعه دهند و دوماً، این کمپانی همواره سخت‌افزارهای جذابی را برای ساعت هوشمند خود ارائه می‌دهد.

منبع: Phone Arena

The post اپل میانگین قیمت آیفون‌ها را ۲۰ درصد افزایش داده است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا