اخبار کسب و کار

موتورولا دو گوشی جدید و شبیه به آیفون X معرفی کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

موتورولا رسما دو گوشی One و One Power را معرفی کرد. موتورولا وان و وان پاور گوشی‌ها میان‌رده اندرویدی به حساب می‌آیند و البته از جلو، ظاهری شبیه به آیفون X دارند و این اولین بار نیست که موتورولا گوشی شبیه به iPhone X تولید می‌کند. جدا از این مورد آشکار، هر دو گوشی تحت لایسنس اندروید وان هستند و این یعنی اندروید خام روی آن‌ها نصب شده و گوگل تا سه سال بروزرسانی‌های امنیتی و دو سال بروزرسانی‌های سیستم عامل را برای این گوشی‌ها گارانتی می‌کند. همانطور که گفتیم هر دو گوشی میان‌رده بوده و هیچ کدام از این دو گوشی در حد پرچمداران اندرویدی نیستند.

موتورولا وان پاور

برای مثال در گوشی وان پاور که قوی‌ترین مدل بین دو گوشی وان خواهد بود، پردازنده سال گذشته اسنپ‌دراگن ۶۳۶ وجود دارد که سرعت آن روی ۱.۸ گیگاهرتز تنظیم شده است. همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز در این مدل وجود دارد که خوشبختانه به واسطه وجود درگاه SD می‌توان حافظه این گوشی را با کمک کارت حافظه افزایش داد. این گوشی همچنین نمایشگری ۶.۲ اینچی با رزولوشن Full HD+ دارد و همانطور که در عکس‌ها شاهد هستید، بریدگی بالای نمایشگر این گوشی، تا حد زیادی شبیه به آیفون ۱۰ خواهد بود. در این گوشی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی همراه با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره تعبیه شده و دوربین سلفی دستگاه نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین بزرگترین مزیت این گوشی، باتری فوق حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که موتورولا وعده داده این گوشی تا دو روز استفاده را با یک بار شارژ در اختیار کاربران قرار دهد.

موتورولا وان

موتورولا وان

گوشی موتورولا وان گوشی کوچکترین بین دو مدل جدید خواهد بود و از پردازنده دو سال پیش اسنپ‌دراگن ۶۲۵ استفاده می‌کند. نمایشگر این گوشی نیز ۵.۹ اینچی است و رزولوشن آن HD خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی بوده و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی هم در زیر آن قرار گرفته که برای عکاسی پرتره استفاده خواهد شد. دوربین جلویی گوشی که در بریدگی بالای نمایشگر آن قرار گرفته، هشت مگاپیکسلی است. همچنین برخلاف وان پاور که بدنه فلزی دارد، این گوشی از یک بدنه شیشه‌ای استفاده می‌کند اما شارژ بی‌سیم در آن تعبیه نشده است. همچنین لوگوی موتورولا در پشت هر دو گوشی، سنسور اثر انگشت نیز خواهد بود.

همانطور که شاهد هستید، با این مشخصات سخت‌افزاری، هیچ کدام از این دو گوشی نمی‌تواند با پرچمداران اندرویدی، مخصوصا پوکوفون که قیمت ۳۰۰ دلاری دارد، رقابت کنند اما حداقل موتورولا وعده داده که این گوشی‌ها خیلی زود اندروید پای را دریافت کنند.

موتورولا وان در ماه اوت با قیمت ۲۹۹ یورو یا ۳۵۰ دلار در اروپا، آمریکای لاتین و آسیا عرضه خواهد شد. قیمت نسخه وان پاور اعلام نشد اما متاسفانه این گوشی با باتری فوق العاده خود، تنها در کشور هند عرضه می‌شود. شما درباره گوشی‌های جدید موتورولا چه فکر می‌کنید؟

منبع: Engadget

The post موتورولا دو گوشی جدید و شبیه به آیفون X معرفی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا