اخبار کسب و کار

طرح دعوت‌نامه مراسم رونمایی آیفون‌های ۲۰۱۸ چه معنایی دارد؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

چیزی به پایان تابستان و برگزاری مراسم رونمایی از آیفون های ۲۰۱۸ نمانده است. دو روز پیش، اپل دعوتنامه مراسم رونمایی آیفون را که در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برگزار می‌شود، منتشر کرد. در همین حین، در کنار بحث داغ گمانه‌زنی در مورد ویژگی‌های آیفون های ۲۰۱۸، برخی از افراد اعتقاد دارند که این دعوتنامه معانی پنهانی هم دارد. در ادامه به برخی از این گمانه‌زنی‌ها می‌پردازیم. البته باید خاطرنشان کنیم که نباید این حدس و گمان‌ها را چندان جدی بگیرید و به چشم شوخی و سرگرمی به آن نگاه کنید.

رنگ جدید

طبق رنگ کلی این دعوتنامه، شاید باید انتظار ارائه آیفون ‌ها در رنگ جدیدی را داشته باشیم. چندی پیش خبرهایی در مورد احتمال ارائه این آیفون ‌ها در رنگ‌های برنز یا مسی منتشر شد. با توجه به سابقه اپل، در صورت صحت داشتن این موضوع، احتمالا برای نام‌گذاری این رنگ از عبارت «برنزی طلایی» یا «مسی طلایی» استفاده خواهد کرد.

دکمه هوم

با توجه به خبرها و گزارش‌های موثق منتشر شده، هر سه آیفون ۲۰۱۸ و آیپدهای جدید فاقد دکمه هوم خواهند بود. به همین خاطر شاید این طرح دایره‌ای شکل به معنای خداحافظی با این مشخصه باشد.

اپل واچ دایره‌ای شکل

آیفون

برخی از افراد هم اعتقاد دارند این دایره نشانه‌ای از اپل واچ بازطراحی شده است. بر اساس انواع و اقسام خبرهای منتشر شده، در کنار این آیفون‌ها، احتمالا سری چهارم اپل واچ هم معرفی می شود و این ساعت هوشمند قرار است از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و تراشه قدرتمندتر بهره ببرد. به همین خاطر شاید این دایره به معنای عرضه یک اپل واچ دایره‌ای شکل باشد.

ایرپاور

آیفون

یک سال از معرفی پد شارژ بی‌سیم ایرپاور گذشته و هنوز این محصول روانه بازار نشده است. به همین خاطر برخی از افراد می‌گویند که این طرح نشان‌دهنده‌ی سیم‌پیچی‌های قرار گرفته در داخل این پد است و عبارت Gather round به جمع شدن گجت‌های مختلف اپل بر روی یک پد شارژ اشاره دارد.

و در نهایت اشاره به خود اپل پارک

آیفون

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، تمام موارد عنوان‌شده بیشتر از لحاظ شوخی و طنز مطرح شده‌اند. در حقیقت اگر بخواهیم به طور منطقی به این قضیه نگاه کنیم، این طرح دایره‌ای شکل به خود اپل پارک و سالن استیو جابز که مراسم رونمایی در آنجا برگزار می‌شود، اشاره دارد؛ زیرا هم اپل پارک و هم این سالن، به‌صورت مدور طراحی و ساخته شده‌اند.

The post طرح دعوت‌نامه مراسم رونمایی آیفون‌های ۲۰۱۸ چه معنایی دارد؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا