اخبار کسب و کار

مجموعه‌ی سریالی آلن ویک ساخته می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

بازی Alan Wake قرار است به یک مجموعه‌ی سریالی تبدیل شود. این سریال با همکاری استودیوی بازی‌سازی رمدی و شرکت فیلم‌سازی Contradiction Films شکل گرفته است. سریال تلویزیونی آلن ویک به تهیه کنندگی «پیتر کالووی» (Peter Calloway) ساخته می‌شود که پیش از این مجموعه‌هایی مثل «لیجن» (Legion) را ساخته است. نویسندگی سریال هم به دست پیتر کالووی سپرده شده است.

استودیوی بازی‌سازی «رمدی» (Remedy) همکاری بزرگ در ساخت سریال خواهد داشت. خالق آلن ویک یعنی «سم لیک» (Sam Lake) به عنوان یکی از تهیه کنندگان سریال روی ساخت آن نظارت خواهد داشت.

خبر ساخت سریال آلن ویک از سوی خبرگزاری Variety منتشر شده است. این خبرگزاری با تعدادی از افراد شرکت Contradiction Films صحبت کرده است. «توماس هارلن» از مدیران این شرکت، درباره‌ی سریال آلن ویک گفته است: «آلن ویک اساسا یک مجموعه‌ی تلویزیونی بود که در قالب یک بازی قرارش داده بودند. دیدگاه خود سم لیک همین بود. آلن ویک با الهام از The Twilight Zone یا Secret Window یا هیچکاک و خیلی از سریال‌های تلویزیونی امریکایی ساخته شده است.»

او ادامه می‌دهد: «با سم لیک همکاری نزدیکی در ساخت این سریال خواهیم داشت. سم نقش بزرگی در ساخت آن خواهد داشت. آلن ویک فرزند سم لیک است.»

بازی Alan Wake در سال ۲۰۱۰ روی ایکس‌باکس ۳۶۰ و کامپیوتر عرضه شد. بازی‌کننده‌ها در این بازی ترسناک در نقش آلن ویک، به شهر «برایت فالز» می‌روند؛ شهری که بی‌شباهت به شهر «تویین پیکس» نیست. شخصیت آلن ویک به عنوان یک نویسنده، زنده شدن نوشته‌های خود را در شهر برایت فالز تجربه می‌کند. از نظر روند بازی بی‌شباهت به ساخته‌ی قبلی استودیوی رمدی یعنی مکس پین نبود. بخش بزرگی از روند بازی آلن ویک را تیراندازی تشکیل می‌داد.

اطلاعات بیشتری از سریال آلن ویک در دست نداریم و نمی‌دانیم که چه شبکه‌ای آن را پخش خواهد کرد یا پخش آن برای چه سالی برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post مجموعه‌ی سریالی آلن ویک ساخته می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا