اخبار کسب و کار

«دل رسوا» به آهنگسازی مجید درخشانی منتشر شد

رسانه نوا – آلبوم دل رسوا با آهنگسازی مجید درخشانی و صدای رحیم عدنانی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری چکاوک زنده رود اسپادانا منتشر شد.

به گزارش رسانه نوا، بعد از همکاری مجید درخشانی و رحیم عدنانی در آلبوم حریر شبنم، این دو هنرمند این بار، آلبوم دل رسوا را به انتشار رسانده اند که این اثر در فضایی از موسیقی دستگاهی و در قالب ۹ قطعه به عناوین «تصنیف غروب آشتی»، «ساز و آواز۱»، «تصنیف نقش و صورت»، «ساز و آواز۲»، «چهار مضراب-سنتور و تنبک»، «ساز و آواز۳»، «تصنیف دل رسوا»، «ساز و آواز۴» و «تصنیف شاهد ساقی» به اجرا در آمده است.

قطعات این آلبوم بر سروده‌هایی از شاعران کهن و معاصر چون سعدی، مولانا، محمد زهری، فریدون مشیری و شیوا الله‌وردی به اجرا در آمده و نوازندگانی چون مجید درخشانی، مرتضی صنایعی، وصال صالحیان، کاوه معتمدیان و کامران یعقوبی در آن به هنرنمایی پرداخته‌اند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی دستگاهی دل رسوا به آهنگسازی مجید درخشانی و خوانندگی رحیم عدنانی، توسط شرکت چکاوک زنده رود آپادانا راهی بازار موسیقی شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه کنند.

نوشته «دل رسوا» به آهنگسازی مجید درخشانی منتشر شد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا