اخبار کسب و کار

یکی از مدل‌های گلکسی اس ۱۰ در مجموع مجهز به ۵ دوربین است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

سامسونگ به‌عنوان شرکتی که همواره مدعی بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید و تازه‌نفس بوده است، برای بهره‌گیری از دوربین‌های دوگانه، نسبتا دیر وارد عمل شد. و اگرچه این شرکت قصد رقابت با دوربین پنچ‌گانه گوشی جدید نوکیا را ندارد، اما حالا طبق جدیدترین گزارش‌ها به نظر می‌رسد مدل ultra-premium گلکسی اس ۱۰ در مجموع همراه با ۵ دوربین روانه‌ی بازار خواهد شد.

سامسونگ ۳ مدل از گوشی گلکسی اس ۱۰ را معرفی خواهد کرد.

در یک گزارش جدید رسانه‌های کره‌ای آمده که سامسونگ ۳ مدل از گوشی گلکسی اس ۱۰ را معرفی خواهد کرد. مدل «استاندارد» که حاوی ۳ دوربین (دو دوربین در پشت و یک دوربین در جلو) است، مدل premium که از ۴ دوربین (۳ تا در پشت و یک دوربین در جلو) بهره می‌برد و در نهایت یک مدل ultra-premium که همراه با ۳ دوربین در پنل پشتی و دوربین سلفی دوگانه ارائه می‌شود.

با توجه به بهره‌گیری از این تعداد سنسور، سامسونگ احتمالا برای تامین بخشی از این قطعات به شرکت‌های دیگر مراجعه خواهد کرد. در سال‌های اخیر، بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های جهان برای چنین کاری، عمدتا از یکی از زیرمجموعه‌های خود تحت عنوان «سامسونگ الکترو-مکانیکس» (Samsung Electro-Mechanics) استفاده می‌کرده، اما برای این گوشی، احتمالا یک شرکت دیگر هم برای تامین این قطعات وارد عمل می‌شود.

در مورد مشخصات دوربین‌های اصلی هم با استناد به گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده‌اند، احتمالا شاهد بهره‌گیری از دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی خواهیم بود. در هر صورت، به‌نظر می‌رسد سامسونگ در زمینه دوربین‌های سه‌گانه قصد دارد به رقیب قدر شرکت‌هایی مانند اپل و هواوی بدل شود.

منبع: Phone Arena

The post یکی از مدل‌های گلکسی اس ۱۰ در مجموع مجهز به ۵ دوربین است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا