اخبار کسب و کار

پاک‌سازی پوست صورت با برس کیوت اسکین

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

هر چقدر هم که مراقب بهداشت و سلامت پوست خود باشیم، نمی‌توان از آلوده شدن پوست جلوگیری کرد. زمانی که ساعاتی از روز را در فضای بیرون از خانه می‌گذرانیم، پوست صورت با انواع آلاینده‌ها در تماس است؛ ذراتی مانند گرد و غبار، دوده، مواد مضر حاصل از سوخت اتومبیل و بسیاری دیگر از مواد هستند که به مرور روی سطح پوست تجمع می‌کنند و اگر تمیز نشوند، می‌توانند موجب بسته شدن منافذ شوند و مشکلاتی را برای پوست به وجود آورند. برای اینکه از این اتفاق جلوگیری کنید، لازم است که بعد از بازگشت به خانه حتماً صورت خود را پاک کنید. حتی لوازم آرایشی که در طول روز روی پوست باقی مانده‌اند و چربی‌های ترشح شده از منافذ پوست هم می‌توانند منافذ پوست را ببندند. یکی از روش‌های تمیز کردن پوست صورت، آن هم به صورتی که مطمئن باشید کوچک‌ترین ذرات هم از منافذ پوست صورت پاک شده‌اند، استفاده از دستگاه برس پاک‌سازی کیوت اسکین است. شرکت کیوت اسکین، محصولات متنوع با کارکردهایی را ارائه می‌کند که بر حسب نیاز می‌توان بهترین آنها را انتخاب کرد.

۱. برس پاک‌سازی کیوت اسکین مدل CIH-F901

این مدل از برس کیوت اسکین دو سری مختلف دارد. سری که برس نرم و لطیف به رنگ سفید و آبی دارد، مناسب پوست‌های حساس و سری به رنگ سفید و مشکی، مناسب پوست‌های چرب است و می‌تواند پوست را عمیق‌تر پاک‌سازی کند. برای استفاده روزانه بهتر است برس سفید و آبی را به کار ببرید. حرکت برس در این دستگاه به صورت لرزشی است. این دستگاه دارای تایمر ۲۰ ثانیه‌ای است و با شنیدن صدای بوق، متوجه می‌شوید که مدت زمان استاندارد برای شستشوی هر قسمت از صورتتان به اتمام رسیده است. مدت زمان شستشو برای هر کدام از گونه‌ها و بینی ۲۰ ثانیه، پیشانی ۱۰ ثانیه و چانه ۱۰ ثانیه خواهد بود، فراموش نکنید که این دستگاه را نباید اطراف چشم استفاده کنید.

سرعت این دستگاه را می‌توانید در سه حالت ۴۳۰، ۳۵۰ و ۲۸۰ لرزش در ثانیه استفاده کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که با وجود توصیه شستشو و تمیز کردن صورت، استفاده بیش از حد از آن هم می‌تواند بافت پوست را ملتهب کند، پس بهتر است با استفاده از قابلیت خاموشی خودکار بعد از یک یا دو دقیقه که در این مدل از برس پاک‌سازی در نظر گرفته شده است، از آسیب به پوست خود جلوگیری کنید و همچنین این دستگاه را یک تا دو بار در روز بیشتر استفاده نکنید. برس‌ها سه ماه عمر می‌کنند. این دستگاه شارژی است و ۱۰-۱۵ ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد. بعد از ۶۰ بار استفاده و هر بار به مدت یک دقیقه، لازم است دستگاه را مجدد شارژ کنید. یکی از مزیت‌های این دستگاه، ضد آب و قابل شستشو بودن آن است. شما می‌توانید با خیال راحت آن را زیر آب بشویید، ولی توصیه می‌شود آن را در آب غوطه‌ور و فرو نکنید. وزن کم دستگاه به میزان ۲۱۲ گرم و طراحی ارگونومیک، استفاده از آن را برای شما آسان می‌کند.

۲. برس پاک‌سازی کیوت اسکین مدل CIH-F900

میزان بالای آلودگی هوا و استفاده از مواد آرایشی شیمیایی در طول روز پوست را در معرض انواع و اقسام آسیب قرار می‌دهد. از این رو شستشو و حفظ بهداشت صورت می‌تواند در بهبود ظاهر پوست و از بین رفتن جوش‌ها و لک‌ها مؤثر باشد. سریع‌ترین و مؤثرترین ابزار برای تمیز کردن صورت برس پاک‌سازی است.

یکی از ویژگی‌های برتر این دستگاه این است که مخصوص آقایان طراحی شده و دارای دو سری مختلف است. برس سفید و آبی برای پوست حساس مناسب است و پیشنهاد می‌گردد برای مصرف روزانه به کار برده شود و برس به رنگ سفید و مشکی برای پوست چرب و مخصوص شستشوی عمیق استفاده می‌شود. این مدل نیز دارای تایمر ۲۰ ثانیه‌ای است تا مورد استفاده بیش از حد قرار نگیرد و برای اینکه خیالتان راحت باشد می‌توانید با قابلیت خاموشی خودکار، بعد از یک دقیقه دستگاه را خاموش کنید. این مدل از دستگاه پاک‌سازی شارژی است، در مدت ۴-۵ ساعت شارژ می‌شود و نیاز است بعد از ۴۰-۵۰ بار استفاده هر بار به مدت یک دقیقه مجدد آن را شارژ کنید. این دستگاه به صورت لرزشی و با یک سرعت مشخص ۳۰۰ لرزش در ثانیه پاک‌سازی را انجام می‌دهد، ضد آب است و قابلیت شستشو دارد. این مدل از برس پاک‌سازی کیوت اسکین شارژر مگنتی دارد که قادر است بدون سیم دستگاه را شارژ کند. وزن این دستگاه ۱۷۷ گرم است.

۳. برس پاک‌سازی کیوت اسکین مدل CIH-F802

کیوت اسکین

برای اینکه از شر آلودگی‌ها، گرد و غبار، چربی، جوش‌های سرسیاه، سلول‌های مرده در منافذ مسدود شده پوست و لوازم آرایش استفاده شده در طول روز رها شوید، برس پاک‌سازی کیوت اسکین به کمک شما می‌آید و از بسته‌ شدن منافذ پوست جلوگیری می‌کند. این دستگاه با داشتن دو سری مختلف قابل استفاده برای پوست‌های مختلف است. اگر پوست حساسی دارید و یا هر روز از این برس استفاده می‌کنید، سری به رنگ سفید و آبی که برس نرم و لطیفی دارد مناسب شماست. برای پوست‌های چرب و یا استفاده برای پاک‌سازی عمیق‌تر، لازم است که از سری سفید و مشکی استفاده شود.

برای جلوگیری از آسیب به پوست در اثر تمیز کردن بیش از اندازه، از تایمر ۲۰ ثانیه‌ای آن استفاده کنید. همچنین بعد از یک دقیقه دستگاه قابلیت خاموشی خودکار دارد. این دستگاه بعد از ۴-۵ ساعت به صورت مگنتی شارژ می‌شود و بعد از ۶۰ بار استفاده هر بار به مدت یک دقیقه نیاز به شارژ شدن مجدد دارد. حرکت برس‌ها به صورت لرزشی و در سه سرعت متفاوت ۲۸۰، ۳۵۰ و ۴۳۰ لرزش در ثانیه انجام می‌شود. وزن این مدل ۲۳۰ گرم است. این نکته هم اضافه کنیم که این برس قابلیت اتصال به میکاپ براش هم دارد.

توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از بروز آسیب بر روی پوست، بیشتر از یک یا دو بار در روز از دستگاه استفاده نکنید. برای راحتی در باز و بسته نمودن براش‌ها، حتماً این کار با درپوش مخصوص آن انجام شود و قبل از استفاده مطمئن شوید که براش به درستی در جای خود قرار گرفته و بسته شده است. عمر برس‌های این دستگاه ۳ ماه است و پیشنهاد می‌شود پس از هر بار استفاده، آنها را بشویید و در جای خشک نگهداری نمایید.

۴. برس پاک‌سازی کیوت اسکین مدل CIH-F801

کیوت اسکین

حال که تصمیم گرفته‌اید پاک کردن پوست صورت از ذرات آلاینده را در اولویت قرار دهید، مهم است که چه شیوه‌ای را انتخاب می‌کنید. برس‌های پاک‌سازی خیلی راحت‌تر و سریع‌تر از دست یا پد و دستمال‌های پاک‌کننده، سطح پوست را تمیز می‌کنند.

این مدل از دستگاه پاک‌سازی کیوت اسکین توسط باتری و آن هم دو باتری قلمی تغذیه می‌شود. برای مصرف روزانه و استفاده برای پوست حساس از برس سفید و سبز که نرم و لطیف است، استفاده کنید و اگر پوست چربی دارید یا فکر می‌کنید که زمان شستشوی عمیق‌تر پوستتان فرا رسیده است، سری سفید و صورتی مناسب شما خواهد بود. برای اینکه مطمئن شوید بیش از اندازه هر قسمت از صورت را تمیز نمی‌کنید، از تایمر ۲۰ ثانیه‌ای آن استفاده کنید. همچنین با تنظیم خاموشی خودکار بعد از یک دقیقه، می‌دانید که زمان کافی را به شستشوی صورت خود اختصاص داده‌اید. برس پاکسازی CIH-F801 قابلیت اتصال به میکاپ براش هم دارد. این مدل از دستگاه هم مانند دیگر مدل‌ها قابل شستشو است و با طراحی ارگونومیک و وزن کم، استفاده را آسان و راحت کرده است. وزن این دستگاه همراه با باتری‌ها، ۲۲۶ گرم خواهد بود. حرکت برس به صورت لرزشی و با سرعت مشخص ۲۸۰ و ۳۵۰ لرزش در ثانیه انجام می‌شود.

۵. برس پاک‌سازی کیوت اسکین مدل CIH-F701

کیوت اسکین

باقی ماندن طولانی‌ مدت لوازم ‌آرایشی روی پوست می‌تواند در دراز مدت پوست را خراب کند. آلودگی‌های محیطی و چربی خود پوست یکی از عوامل ایجاد جوش هستند. بنابراین شستشوی روزانه‌ صورت امری ضروری است. این مدل از دستگاه‌های کیوت اسکین به عنوان یکی از کامل‌ترین مدل‌ها برای خانم‌ها شناخته می‌شود که دارای سه برس مختلف، متناسب با انواع پوست است و برای پاک‌سازی، لایه‌برداری و شستشوی روزانه به کار برده می‌شود. برس نرم به رنگ سفید را برای مصرف روزانه و برای پوست‌های حساس و برس سفید و آبی را برای پوست‌های چرب و مختلط استفاده کنید. برس لایه‌بردار به رنگ سفید و مشکی ُرا حداکثر هفته یک تا دو بار با توجه به نوع پوست خود به کار ببرید.

این مدل کاملاً ضد آب است و شما را قادر می‌کند تا زیر دوش هم بتوانید از آن استفاده کنید. زمانی که پوست مرطوب می‌شود، منافذ بیشتر باز می‌شوند و در نتیجه پاک‌سازی بهتر انجام می‌گردد. وزن دستگاه بسیار سبک و به میزان ۱۱۱ گرم است و بدنه آن با پلاستیک ABS ساخته شده است. حرکات برس به صورت لرزشی است، سرعت متفاوت این مدل را می‌توانید برای انواع پوست نیز تنظیم کنید، برای پوست حساس سرعت کم یعنی ۲۸۰ لرزش در ثانیه و برای پوست معمولی و چرب از سرعت بالاتر یعنی ۳۵۰ لرزش در ثانیه استفاده کنید.

۶. برس پاک‌سازی کیوت اسکین مدل CIH-F700

برس پاک کننده صورت

یکی دیگر از دستگاه‌های کامل کیوت اسکین این مدل است که سه برس مجزا برای انواع پوست و مناسب برای پاک‌سازی، لایه‌برداری و شستشوی روزانه دارد. برس سفید مناسب مصرف روزانه و پوست‌های حساس، برس سفید و آبی برای پوست‌های مختلط و چرب و برس سفید و مشکی مخصوص لایه‌برداری پوست صورت است. این دستگاه کاملاً ضد آب است و می‌توان آن را به غیر از محیط خشک، زیر دوش هم استفاده کرد. سرعت پایین به میزان ۳۸۰ دور در دقیقه مناسب پوست حساس و سرعت بیشتر به میزان ۵۳۰ دور در دقیقه مناسب پوست‌های مختلط تا چرب است. دستگاه توسط دو باتری قلمی تغذیه می‌شود.

توجه داشته باشید که با استفاده کردن از برس پاک‌سازی و ماساژ دادن پوست، گردش خون در صورت افزایش پیدا می‌کند و به دنبال آن کلاژن بیشتری تولید می‌شود، در نتیجه مشاهده می‌کنید که از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری شده است و پوست جوان‌تر به نظر می‌رسد. با انجام لایه‌برداری و پاک‌سازی صورت، علاوه بر حذف ذرات مزاحم از سطح پوست، سلول‌های مرده نیز پاک می‌شوند و به دنبال آن مایعات و محصولات مراقبتی پوست راحت‌تر جذب می‌گردند.

این دستگاه برای کسانی که به صورت روزانه یا هفتگی پوست خود را پاک‌سازی می‌کنند، خشکی پوست دارند، از آکنه رنج می‌برند یا پوستی بسیار چرب دارند، مناسب خواهد بود. حرکت برس به صورت چرخشی انجام می‌شود. وزن دستگاه ۱۶۹ گرم است و از پلاستیک ABS ساخته شده است.

۷. برس پاک‌سازی صورت کیوت اسکین مدل Ever Clean CIH-F600

برس پاک کننده صورت

این مدل از برس پاک‌سازی کیوت اسکین دارای دو برس چرخان است که برای پاک‌سازی و لایه‌برداری طراحی شده است. برس پاک‌سازی دارای الیاف فوق‌العاده نرم با قطر بسیار کم یعنی ۳۷ میلی‌متر است که به صورت متراکم در کنار هم قرار دارند، با سرعت روی پوست حرکت می‌کند و قادر است هرگونه آلودگی و چربی را از بین می‌برد. این برس را می‌توانید برای مصرف روزانه به کار ببرید. برس لایه‌برداری موهای نایلونی ضخیم‌تری به قطر ۴۵ میلی‌متر دارد و به شکل دسته‌ای، در شش ردیف دایره‌ای کنار هم قرار گرفته‌اند. این برس سلول‌های مرده را از سطح پوست جمع‌آوری می‌کند. پس از استفاده مشاهده می‌کنید که سلول‌های جدید جایگزین می‌شوند و پوست روشن‌تر و درخشان‌تر باقی می‌گذارند. برس لایه‌برداری را حداکثر هفته‌ای دو بار استفاده کنید.

برای تمیز کردن پوست خود می‌توانید کمی شیر پاک‌کن روی برس بریزید و یا آن را بدون هیچ مایع پاک‌کننده‌ای استفاده کنید. ۳۰ ثانیه برای پیشانی و بینی و ۳۰ ثانیه هم برای چانه و گونه‌ها کفایت می‌کند. سرعت کمتر حرکت برس یعنی ۳۸۰ دور در دقیقه برای پوست‌های لطیف یا دارای جوش و سرعت بیشتر با قدرت پاک‌کنندگی بالاتر به میزان ۵۳۰ دور در دقیقه برای پوست‌های زمخت مناسب است. برس را به صورت دورانی روی صورت حرکت دهید.

قدرت این دستگاه با باتری قابل شارژ تأمین می‌شود و توسط سیمی که یک سر آن به Micro USB دستگاه و سر دیگرش به پورت USB وصل می‌شود، قابل شارژ است. خاموش شدن چراغ قرمز به منزله کامل شدن شارژ دستگاه است و بعد از آن بیش از یک ساعت می‌تواند روشن بماند و کار کند. این دستگاه ضد آب است و می‌تواند بعد از مصرف شسته شود. وزن این دستگاه ۱۱۵ گرم و بدنه آن از جنس پلاستیک ABS است. این دستگاه کوچک به راحتی در دست جای می‌گیرد.

این محتوا توسط دیجی‌کالا مگ و به سفارش کیوت اسکین تولید شده است. دیجی‌کالا مگ صحت و کیفیت این محتوا را تایید می‌کند.

The post پاک‌سازی پوست صورت با برس کیوت اسکین appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا